اخبار داغ

سرپل ذهاب در زمینه پیشگیری از طلاق رتبه اول استان کرمانشاه را کسب کرد

سرپل ذهاب در زمینه پیشگیری از طلاق رتبه اول استان کرمانشاه را کسب کرد
بهمن بوچانی از صدر نشینی سرپل ذهاب در بین شهرستان های استان کرمانشاه در زمینه سازش خانواده ها و پیشگیری طلاق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: تلاش در جهت تحکیم بنیان خانواده وظیفه انسانی و اجتماعی ما است، پیشگیری از امر طلاق و حفظ کرامت خانواده یکی از دغدغه های جامعه اسلامی است و این مهم میسر نمی شود مگر با همت و اراده پولادین و استوار خانواده ها و مجموعه های دست اندرکار و متخصص در زمینه پیشگیری و کاهش طلاق.

رئیس اداره بهزیستی سرپلذهاب افزود: با یاری خداوند و تلاش متخصصین و مشاوران مجرب و دلسوز مجموعه بهزیستی، کارشناسان پرتلاش اورژانس اجتماعی، کارشناسان مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی (تسکین)، مجموعه دادگستری و دادستانی، شهرستان سرپل ذهاب رکورد دار بیشترین میزان سازش ( 21 درصد ) در بین زوجین متقاضی طلاق ثبت شده در سامانه تصمیم در کل استان می باشد.

وی ادامه داد: کارشناس بهزیستی و اورژانس اجتماعی در بحث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی  آماده ارائه خدمت به صورت شبانه روزی به مردم شریف شهرستان سرپل ذهاب می باشند.

بوچانی تصریح کرد: سرپلذهاب در زمینه پیشگیری از طلاق با ۲۱ درصد سازش مانع طلاق شد و رتبه اول را به دست کسب کرد و در رده دوم شهرستان سنقر با ۱۸ درصد و سپس جوانرود با ۱۷ درصد در جدول قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه