اخبار داغ

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان خبرداد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به واحدهای صنعتی در استان زنجان

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به واحدهای صنعتی در استان زنجان
وثوق رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان گفت: در مرحله پایش عمیق بررسی و رسیدگی به مشکلات صنایع به صورت گروه‌بندی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مشکلات شهرک‌های صنعتی که برای واحدهای صنعتی مشکل ایجاد کرده مورد بررسی قرار می‌گیرد اظهار کرد: راه ارتباطی و وضعیت کلی شهرک‌های صنعتی بررسی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه احداث آتش نشانی در شهرکهای صنعتی از درخواست‌های واحدهای صنعتی است که پیگیر این موضوع هستیم افزود: اخیرا در یک حادثه آتش سوزی در یکی از شهرک‌های صنعتی به دلیل نبود آتش نشانی یکی از واحدها خسارت زیادی دید.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با اشاره به دسته‌بندی صنایع مختلف در عارضه‌یابی عمیق عنوان کرد: صنایعی مانند صنایع فولاد، صنایع پلاستیک و غیره در این مرحله گروه‌بندی شده و به مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه در حال حاضر مشکلات صنایع پلاستیک پلیمری در دست بررسی است خاطرنشان کرد: مشکلات این صنایع با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

وثوق با بیان اینکه این تعدادی زیادی از این واحدهای صنعتی با مشکل مواد اولیه مواجه بودند گفت: مشکلات نوسانات قیمت از دیگر مواردی است که برای این واحدها مشکل‌ساز شده است.

,

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای سرب و روی استان زنجان نیز به صوت تخصصی بررسی می‌شود ابراز کرد: با بررسی‌های تخصصی 12 مورد مشکل در صنایع سرب و روی استان استخراج شده که در حال بررسی آنها هستیم.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با تاکید براینکه بعد از گروه‌بندی صنایع به نوبت مشکلات آنها رسیدگی شده و بررسی می‌شود عنوان کرد: بررسی مشکلات صنایع با اولویت صنایع غالب استان که بیشترین اشتغال را دارند، انجام می‌شود.

,

وی گفت: مشکلات واحدها بعد از احصا به ستاد تسهیل و رفع موانع استان معرفی می‌شود تا نسبت به حل مشکلات آنها اقدام شود.

,

وثوق با تاکید براینکه مشکل واحدهای فعال نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد ابراز کرد: همچنین مشکلات واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل نیز احصا شده و بعد از بررسی تخصصی توسط کارشناسان نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی با مشکلات مدیریتی و حقوقی مواجه هستند و این کار روند تولید آنها را مختل کرده است خاطرنشان کرد: مشکلات این واحدها نیز بررسی شده و راهکار عملی برای آنها ارائه می‌شود.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان افزود: خدمات مختلف و همچنین مشاوره حقوقی برای واحدهای تولیدی توسط کلینیک بسیج مهندسین به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه