اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

انتخابات بزرگترین رفراندوم کشور در تعیین نظام سیاسی است

انتخابات بزرگترین رفراندوم کشور در تعیین نظام سیاسی است
نور الدین فرزادی پور با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات بزرگترین رفراندوم کشور در تایید نظام و انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نور الدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: انتخابات بزرگترین رفراندوم سیاسی کشور در تایید نظام و انقلاب اسلامی است که تقریباً هرساله در کشور اجرا شده و مردم هر بار مهر تاییدی بر نظام و انقلاب خود زده و به دنیا ثابت کرده اند که همچنان بر آرمان های خود ایستاده اند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه امسال برگزار می شود که یکی از مهمترین انتخابات کشور است و انتخابات گذشته نشان می دهد که مردم بصیر ایران اسلامی توجه ویژه ای به آن داشته و مشارکت حداکثری را در آن ثبت کرده اند.

وی صریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری امسال با توجه به اتفاقات و اوضاع جهان از اهمیت خاصی برخوردار است و میزان مشارکت مردم در این انتخابات می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات کشور را مرتفع کند لذا مردم همچون سنوات گذشته با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش‌رو دشمنان نظام و انقلاب را ناامید ساخته و مهر تایید دیگری بر نظام و انقلاب خود خواهند زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه