اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

قوام پایه های انقلاب اسلامی با حضور گسترده در انتخابات/ مردم با وجود مشکلات حمایت خود را از نظام دریغ نمی کنند

قوام پایه های انقلاب اسلامی با حضور گسترده در انتخابات/ مردم با وجود مشکلات حمایت خود را از نظام دریغ نمی کنند
حسن هانی زاده گفت: هرگاه حضور مردم در پای صندوق های رأی چشمگیر باشد؛ این امر در پایداری و استواری ایران و قوام پایه های انقلاب اسلامی کاملا مؤثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به برگزاری انتخابات در خرداد ماه و تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردمی در این امر خطیر گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره پاک ترین و سالمترین انتخابات را در میان کشورهای منطقه دارد و بنابراین هرگاه حضور مردم در پای صندوق های رأی چشمگیر باشد؛ این امر در پایداری و استواری ایران و قوام پایه های انقلاب اسلامی کاملا مؤثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: صرف نظر از تقابل جریان های سیاسی در ایران برای به دست گرفتن قدرت؛ اما آنچه که در انتخابات جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است، حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رأی است.

,

وی با بیان اینکه انتخابات خرداد ماه به دلیل شیوع کرونا متفاوت است، اما این امر مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی نخواهد شد، عنوان کرد: انتخابات در ایران پیام و مفهوم خاصی دارد و آن این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر رأی، حضور و پشتوانه مردم استوار است و برخلاف کشورهای منطقه که به رأی مردم اهمیت نمی دهند، در ایران اسلامی میزان رأی ملت است.

,

هانی زاده با تأکید بر اینکه حضور فعال مردم در پای صندوق های رأی تعیین کننده انتخابات است، اظهار کرد: دل نگرانی تمامی مسئولان این است که ملت نا امید شده و پای صندوق های رأی حضور کمتری داشته باشند و البته مردم علی رغم تمامی فشارها، مشکلات اقتصادی و اجتماعی هیچگاه حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نخواهند کرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران قطعا در انتخابات پیش رو حضور پر رنگی خواهند داشت، خاطر نشان کرد: این حضور می تواند پیام بسیار مهمی برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و آن این است، ملت ایران همواره در صحنه حاضر است و از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی حتی با حضور در پای صندوق های رأی گیری دفاع می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه