اخبار داغ

خبر ویژه؛

تزریق سهمیه پاکبانان واکسن کرونا به یکی از شهرداران خراسان جنوبی

تزریق سهمیه پاکبانان واکسن کرونا به یکی از شهرداران خراسان جنوبی
خبری در خراسان جنوبی شنیده شد مبنی بر این‌که یکی از شهرداران خراسان جنوبی، سهمیه پاکبانان واکسن کرونا را به خود و خانواده‌اش تزریق کرده است. خاورستان به بررسی این موضوع پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در هفته گذشته خبری به پایگاه خبری تحلیلی خاورستان رسید که یکی از شهرداران استان خراسان جنوبی واکسن کرونا سهمیه پاکبانان را به خود و خانواده‌اش تزریق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

پایگاه خبری تحلیلی خاورستان در هفته گذشته از این موضوع اطلاع پیدا کرد و برای بررسی بیشتر، نسبت به این موضوع تحقیقاتی صورت داد که روزگذشته مشخص شد این خبر صحیح است.

,

خبرنگار خاورستان برای بررسی بیشتر این موضوع با افشین عابدینی شهردار اسدیه تماس گرفت. عابدینی گفت: چنین موضوعی نبوده است.

,

وی افزود: من در حدود یک ماه پیش واکسن کرونا تزریق کردم و ربطی به واکسن پاکبانان نداشته است و به این دلیل بوده است که عمل روده انجام دادم و حدود یک متر از روده‌ام برداشته شده است.

,

وی با بیان اینکه لیست سهمیه پاکبانان جداست و 18 سهمیه بوده است و نام من در لیست پاکبانان نیست، گفت: برخی از پاکبانان به علت ترسی که از واکسن کرونا داشتند، تزریق نکردند که با این افراد صحبت شده تا تزریق کنند و پاکبانی نباشد که تزریق نکرده باشد.

,

عابدینی افزود: من به علت تومور روده تزریق کردم و جدای از سهمیه پاکبانان است و پرونده عمل جراحی و شیمی‌درمانی من موجود است. در شورای اسلامی شهر نیز توضیح دادم موضوع تزریق واکسن من چه بوده است.

,

وی در خصوص این‌که شنیده شده به خانواده خود نیز تزریق کرده‌اید گفت: این‌گونه نیست و شماره ملی خانمم مشخص می‌کند که واکسن کرونا تزریق نکرده است و این مطالب را تکذیب می‌کنم. لیست پاکبانان شهرداری مشخص است و من نام خود را وارد نکردم و نیازی نیست در این سهمیه وارد شوم.

,

به گزارش خاورستان، شنیده‌ها حاکی است تمام نهادهای نظارتی از این موضوع اطلاع دارند و نسبت به بازخواست وی اقدام کرده‌اند و قرار است در شورای اسلامی آن شهر نیز استیضاح شهردار انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه