اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد

برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان یزد

برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان یزد
حجت‌الاسلام نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه نماز عید فطر در سراسر استان یزد برگزار می‌شود، گفت: با مجوز مصوبه ستاد ملی کرونا طبق سال قبل نماز عید فطر امسال در سطح کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه برگزاری نماز عید فطر در فضای باز مساجد برگزار خواهد شد، افزود: هماهنگی‌ها و جلسات مجازی با مبلغین در جهت برگزاری هر چه‌بهتر نماز عید فطر در سطح استان به‌صورت مجازی برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه مساجد سال قبل نیز نشان دادند که در برگزاری نماز عید فطر یا یومیه بسیار شرایط را مراعات کردند و مشکلی در این خصوص به وجود نیامد، اضافه کرد: چیزی که در ستاد ملی کرونا استثنا و مجوز انجام آن صادر شد، برگزاری نمازهای یومیه، مراسمات شب‌های قدر و نماز عید فطر در ماه مبارک رمضان بود.

,

نجیمی اذعان داشت: با توجه به اینکه مجوز برگزاری نمازها در ماه مبارک رمضان مربوط به شهرهای قرمز هم می‌شود و به همین علت در شرایط کنونی در استان مشکلی نداریم چون وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان یزد نارنجی یا زرد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه