اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد؛

عدم رغبت یزدی‌ها به آینده سهام عدالت/ انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت یزد به دور دوم رفت

عدم رغبت یزدی‌ها به آینده سهام عدالت/ انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت یزد به دور دوم رفت
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت یزد به دلیل عدم استقبال سهامداران به حد نصاب نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نمازی در گفتگو با یزدرسا،با بیان اینکه مطابق قانون تجارت باید صاحبان۵۰درصد سهام به علاوه یک سهم در نوبت اول انتخابات شرکت می کردند اظهار داشت: انتخابات  شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت که سرمایه آن حدود۷هزارمیلیارد می باشد مقرر بود روز۲۰اردیبهشت برگزار شود که به دلیل عدم استقبال همشهریان و به حدنصاب رسیدن شرکت کنندگان طبق قانون به نوبت دوم موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: زمان دقیق برگزاری نوبت دوم این انتخابات که به عنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی بخش خصوصی استان می باشد هنوز مشخص نشده ولی در این مرحله مجمع با حضور هرتعداد از سهامداران امکان برگزاری وجود داشته و قانونی می باشد.

,

مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان یزد با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری استان یزد به۴۵۳هزار نفر عضو در بازار سرمایه فعال می باشد خاطرنشان کرد: ۸۲نفر نامزد عضویت در هیات مدیره استان یزد هستند که از این تعداد ۷۵نفر مرد و ۷نفر زن می باشند وهمچنین ۲۴نفر از نامزدها دارای مدرک دکترا،۴۴نفر دارای مدرک فوق لیسانس و مابقی دارای مدرک لیسانس می باشند.

,

شایان ذکر است: انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در ابتدا قرار بود در اسفند ماه ۹۹ برگزار شود که با تصمیم‌گیری شورای عالی بورس این انتخابات  لغو و برگزاری آن به اردیبهشت‌ماه سال جاری موکول شد و این در حالی است که از مجموع جمعیت یک میلیون ۲۰۰هزارنفری استان، حدود۶۲۰هزارنفر دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزادسازی سهام عدالت ۳۰درصد روش مستقیم و ۷۰درصد روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه