اخبار داغ

اخراج دیپلمات‌‌های آمریکایی از اسرائیل

اخراج دیپلمات‌‌های آمریکایی از اسرائیل
جاسوس یهودی اهل آمریکا گفت که اگر آمریکا به کنسولگری خود در بیت‌المقدس بازگردد، رژیم صهیونیستی باید تمام دیپلمات‌های آمریکایی که در آنجا فعالیت می کنند را اخراج کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست: "جاناتان پولار" جاسوس یهودی اهل آمریکا در جشن روز بیت المقدس یشیوا مرکاز هاراو گفت که اگر آمریکا به کنسولگری خود در بیت المقدس بازگردد، رژیم صهیونیستی باید تمام دیپلمات های آمریکایی که در آنجا فعالیت می کنند را اخراج کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, جروزالم پست,

وی افزود: "هیچ دیپلمات آمریکایی نباید اجازه کار کردن در آنجا را ندارد. آنها باید به عنوان افراد غیر قابل قبول اعلام شوند و از آنها خواسته شود که اسرائیل را ترک کنند."

,

پولارد به دلیل جاسوسی در آمریکا برای رژیم صهیونیستی به مدت 30 سال در زندان بود.

,

وی با تهدید دشمنان مسلح پنهان و همچنین دشمنان در وزارت امور خارجه آمریکا و سازمان ملل متحد، گفت که رژیم صهیونیستی باید سازمان ملل که نسبت به کنست (پارلمان این رژیم) نفرت دارد را ترک کند. حضور ما در آنجا توهین به نیاکان ما که برای این منطقه جنگیدند و کشته شدند، است.

,

پولارد همچنین پیشنهاد داد که فلسطینی ها به ایرلند که گفته مردم فلسطین را دوست دارد، اخراج شوند. وی در مورد افسانه حل اختلافات بین دو طرف (فلسطین و اسرائیل) هشدار داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه