اخبار داغ

فرماندار درگز:

انتخابات در شهرهای چهارگانه درگز برگزار می شود

انتخابات در شهرهای چهارگانه درگز برگزار می شود
فراهی گفت: با تایید صلاحیت شدن 8 نفر از نامزدهای رد صلاحیت شده شوراهای درگز در هیئت نظارت استان، تمامی شهرهای درگز به حد نصاب رسیده و انتخابات شوراها در 4 شهر درگز، نوخندان، لطف آباد و چاپشلو برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فراهی فرماندار دگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: برابر گزارشات واصله و مطالبی که به صورت شفاهی از استان دریافت شد، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان در بررسی صلاحیت افرادی که در هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان رد شدند، ۲ نفر در لطف آباد، ۲ نفر در چاپشلو و ۴ نفر در درگز را تایید صلاحیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با این تفاسیر انتخابات شهرهای چاپشلو و لطف آباد که به دلیل نرسیدن به حد نصاب در آستانه لغو شدن قرار گرفته بود، با این وضعیت تایید صلاحیت های جدید، مجدد برقرار شد و اکنون تمامی شهرهای چهارگانه درگز شامل نوخندان، لطف آباد، چاپشلو و بخش مرکزی می توانند انتخابات شوراها را برگزار کنند.

,

فرماندار درگز خاطرنشان کرد: طبق آخرین بروز رسانی آمارها، تعداد کاندیداهای تائید صلاحیت شده در درگز 25 نفر، نوخندان 9 نفر و لطف آباد و چاپشلو 7 نفر هستند که در روزهای آینده نتیجه را به تایید صلاحیت شدگان اعلام خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه