اخبار داغ

در گفت و گو با یک کارشناس مسائل اقتصادی عنوان شد؛

دولت جوان انقلابی حلال مشکلات اقتصادی کشور/مشکلات موجود ناشی از مدیربت ناکارآمد است

دولت جوان انقلابی حلال مشکلات اقتصادی کشور/مشکلات موجود ناشی از مدیربت ناکارآمد است
ایوب نارویی گفت: برای مردم باید مشوق هایی را فراهم کرد که جلوی گرانی ها را بگیرد و فردی صالح، انقلابی که توجه‌اش معطوف به ملت بوده و وابستگی سیاسی نداشته باشد، روی کار بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب نارویی، کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: در حقیقت میزان حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده انسجام، وحدت و قدرت ملی در داخل کشور خواهد بود و رئیس جمهوری که با آراء حداکثری روی کار می آید، از پشتوانه مردمی بیشتری برای اداره کشور برخوردار است، در واقع ملت این فرد را فردی توانمند و دارای تخصص فرض کرده و بر این امید و باور هستند که حضور این شخص می تواند حلال بسیاری از مشکلات ایران باشد.

وی با اشاره به این که میزان مشارکت مردم در انتخابات حتی در عرصه بین المللی از اهمیت والایی برخوردار بوده، افزود: کسی که با آراء بالای مردم سکانداری دولت را عهده دار می شود، بسیار تاثیرگذارتر از فردی خواهد بود که با مشارکت و آراء کم روی کار می آید، در واقع ملت با انتخاب خود سرنوشت کشورشان را رقم خواهند زد.

این کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم و حائز اهمیت توسط رئیس جمهور منتخب این بوده که مشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم را به خوبی درک کند و راه حل ها و برنامه های کاربردی برای حل معضلات ارائه کند و ملت باید با توجه به برنامه هایی که نامزدهای انتخابی ارائه می دهند، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فردی کارآمد و انقلابی، حزب اللهی را انتخاب کنند.

ریشه کن کردن ویروس خطرناک تحریم

وی با بیان این که وضعیت معیشتی مردم به خصوص اقشار متوسط به پایین مناســب نیســت و این طبقات تحت فشار هستند، هیــچ شــکی وجــود نــدارد، اضافه کرد: اساسا از نگاه اقتصادی، معیشت و رفاه عموم از طریق رونق و رشد تولید بهبود می یابد، پس اگر نرخ رشد اقتصــادی بالا باشــد، همه قشرهای مختلــف می توانند از آن منتفــع شوند.

نارویی خاطرنشان کرد: بهترین راهکار درست بــرای بهبــود شــرایط معیشــتی مــردم این اســت کــه توسط مسئولین ذیربط اقداماتی در دســتور کار قرار بگیرد که فضا را برای رشــد تولید مهیا کند.

وی عنوان کرد: افزایش میزان تولید نیز موضوعاتی چون طیــف گســترده ای از نحوه تدوین سیاســت خارجــی، سیاســت داخلــی، فضــای کســب و کار، جــذب ســرمایه گذاری خارجــی و داخلــی را در بر می گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بــرای بهبــود و رونق تولیــد، باید علاوه بــر اصلاح شــرایط داخلی، تعامل با اقتصاد جهانی هم لازم است.

وی تصریح کرد: عامل اصلی مشــکلات کنونی در کشور تحریم ها و محدودیت های ناشــی از آن اســت، اما برخی از ســوء مدیریت ها در برطــرف کردن آثار تحریم به گونه ای بوده که باعث شده تا در ســال هایی که کشــور با این مسائل مواجه اســت، آثارش تشــدید و فشار حداکثری اقتصادی بر مردم هم فزونی یابد.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان کرد: همه ما به عنوان یک ایرانی شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی خود دانسته و همه به عنوان یک شهروند که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم موظف به حضور حداکثری بوده و وظیفه شرعی خود بدانیم که این امر می تواند همچون خاری در چشم بدخواهان کشورمان باشد.

این کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: به نظر بنده اگر در راس امور کشور، همان گونه هم که مقام معظم رهبری فرمودند: فردی جوان و انقلابی قرار بگیرد، این فرد می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را در داخل کشور حل کند.

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی دارای روحیه خاص هستند خود را مدیون انقلاب می دانند و به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران امیدوار است.

وی اضافه کرد: یکی از دیگر خصوصیت مدیران جوان این بوده که ثابت قدم هستند و دارای افکار مختلف و جذابی در زمینه ایجاد اشتغال، سیاسی و فرهنگی هستند.

این کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: مدیر جوان همیشه به دنبال کسب علم و دانش است و اطلاعات خود را با شرایط روز جامعه بروز می کند، پس می توان گفت حضور جوانان در عرصه انتخابات می تواند دارای نتایج بسیار مثمر ثمری باشد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های ناب یک رئیس جمهور می تواند این باشد که به آینده امیدوار بوده و با روحیه جهادی و کاری خود می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کند، در واقع فرد جهادگر بدون هیچ چشمداشتی در زمینه حل معضلات کشور گام بر می‌دارد.

دولت جوان انقلابی حلال مشکلات اقتصادی کشور

این کارشناس اقتصادی بیان کرد: در شرایطی که دولت فعلی ایران در ماه‌های پایانی فعالیت خود به سر می‌برد و علاوه بر تحریم‌ها، کرونا هم فشار زیادی بر اقتصاد کشور وارد کرده است، متاسفانه رقابت‌های انتخاباتی که در ماه آینده برگزار خواهد شد، باعث شده تا در مقابل شانس امکان نوعی مذاکره در جهت رفع سریع تحریم‌ها و حل معارضات بین‌المللی اقتصاد کشور، نوعی مقاومت وجود داشته باشد.  

نارویی افزود: در واقع گرانی، بیماری و بیکاری دست به دست هم داده و معیشت مردم را سخت کرده و فردی هم که کاندیدای انتخابات می شود، باید شناخته شده، توانمند و متعهد، دارای تجربه مدیریتی، ولایتمدار باشد.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان کرد: برای مردم باید مشوق هایی را فراهم کرد، جلوی گرانی را گرفت و فردی صالح، انقلابی که توجه‌اش معطوف به عموم باشد و وابستگی سیاسی نداشته، روی کار بیاید. 

وی تصریح کرد: در حقیقت انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و توسعه جوامع با مشارکت ملت و احساس مسئولیت شهروندان به‌ دست می‌آید.

نارویی با اشاره به تأثیر مشارکت مردم در انتخابات بر بهبود وضعیت اقتصادی، عنوان کرد: نظام سیاسی مقتدر پیش‌ شرط یک نظام اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ثبات و با مشارکت همه بوده ولی اگر سیستم سیاسی تضعیف شود، برنامه‌های توسعه‌ای هم ضعیف خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, ریشه کن کردن ویروس خطرناک تحریم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دولت جوان انقلابی حلال مشکلات اقتصادی کشور,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه