اخبار داغ

مدیر کل اداره زندان های استان سمنان:

۷۰ نفر از زندانیان زندان های سمنان معتکف شدند

۷۰ نفر از زندانیان زندان های سمنان معتکف شدند
مدیرکل زندان های استان سمنان گفت: ۷۰ نفر از زندانیان زندان های سمنان با حضور داوطلبانه در برنامه اعتکاف «در هواخوری خدا» روزهای آخر ماه مبارک رمضان را در نمازخانه زندان‌ها معتکف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید کهربایی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان در گفتگو با مرآت از اعتکاف در زندان های استان خبر داد و گفت: همزمان با زندان‌های سراسر کشور طرح "در هواخوری خدا" در قالب اعتکاف در روزهای ۲۷،۲۶ و ۲۸ ماه مبارک رمضان در زندان‌های سمنان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 70 نفر در این طرح معنوی به صورت داوطلبانه مشارکت دارند،افزود: حضور زندانیان در طرح اعتکاف  داوطلبانه بوده و هم‌زمان با دیگر زندان‌های سراسر کشور و به مدت ۳ روز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زندان‌ها در حال اجراست.

,

مدیرکل زندان‌های استان تصریح کرد: مددجویان با شرکت در این طرح ازاجرای طرح در هواخوری خدا در زندان‌های استان برکات معنوی اعتکاف بهره مند می‌شوند و با حضور ائمه جماعات، روحانیون واجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل سخنرانی، کتابخوانی، مداحی برای اصلاح و تربیت و تهذیب خود قدم برمی دارند.

,

کهربایی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از انجام این طرح سازمانی؛ دمیدن روح معنویت در بطن زندان‌ها، گسترش و ماندگاری فرهنگ سنت اعتکاف با استفاده از ابزار فرهنگی هنری و تعمیق معنویت زندانیان است و قطعاً اجرای این‌گونه برنامه در روحیه زندانیان و تسهیل در گذران حبس بسیار مؤثر می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه