اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد؛

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند در مازندران

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند در مازندران
بشیر عالیشاه از ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند تا پایان امسال با همکاری بسیج در مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با همکاری و تلاش بسیج، اقدام به ساخت و ساز یک هزار واحد مسکونی کرد که به خواست خدا تا پایان سال جاری این واحدهای مسکونی تکمیل شده و تحویل خانواده های نیازمند می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان ولایت مدار آمل تعداد کثیری از این مسکن‌ها با مشارکت بسیج سازندگی این شهرستان احداث شد که یکی از این واحدهای مسکونی در روستای فیروزکلا افتتاح شد.

عالیشاه به ویژگی های خانه محروم افتتاح شده اشاره کرد و افزود: زیربنای خانه محروم افتتاح شده ۵۰ متر بوده که جهت ساخت این بنا حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شد که این مبلغ با همت و حمایت بسیج، خیرین و همچنین کمیته امداد تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران از سایر اقدامات خود در این ایام خبر داد: در ماه مبارک رمضان تاکنون افتخار داشتیم ۴۲۰ هزار پرس غذای گرم در وعده های افطاری و سحری تهیه و توزیع کنیم و در طرح ایران همدل ، بیش از یکصد هزار سبد غذایی را در سطح استان مازندران تهیه و توزیع شد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح مفتاح الجنه است که امسال با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت خانواده های عزیز در فضای مجازی برنامه ریزی شد که با حضور خیرین و مسئولین یک جشن گلریزان برگزار کردیم که در مصلی شهرستان آمل با مدیریت امام جمعه این شهرستان این جشن گلریزان برگزار شده که با اهدای زمین و کمکهای خیرین حدود ۱۰ میلیارد تومان مساعدت‌های لازم انجام گرفت. 

عالیشاه به هدف طرح مفتاح الجنه اشاره کرد: این طرح با هدف مساعدت های عمرانی ، تعمیرات مسکن ، تامین مایحتاج درمانی و فرهنگی و معیشت خانواده ها در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: کمیته امداد هر کمک و مساعدتی که از سوی خانواده ها دریافت می کند تمام و کمال در همین استان هزینه می کند و سعی می کنیم امانت دار خوبی برای مردم استان مازندران باشیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه