اخبار داغ

در گفتگو با ۲ تن از ائمه جمعه استان کرمان مطرح شد؛

دولتی پاک دست می تواند مشکلات کشور را برطرف کند/ مسائل امروز به دلیل ضعف مدیریت است

دولتی پاک دست می تواند مشکلات کشور را برطرف کند/ مسائل امروز به دلیل ضعف مدیریت است
دو تن از ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند: ما ملتی توانمند و ارزشمند داریم؛ بنابراین دولتی می خواهیم که با صداقت و پاکی بتواند، مشکلات مردم را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امین رضوانی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه برگزاری و حضور در انتخابات ها در نظام جمهوری اسلامی به عنوان تأیید این نظام است، گفت: ملت ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند که پای این انقلاب و نظام هستند و خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه شهرستان منوجان با اشاره به گذشته بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ابراز کرد: امروز بزرگترین مشکلی که دشمنان بر آن پافشاری می کنند، مسائل اقتصادی است و آنان گمان می کنند که می توانند با این موضوع، ملت ایران را از پای در آوردند، اما کور خوانده اند.

,

وی با بیان اینکه بنا به گفته مقام معظم رهبری، یک دولت انقلابی، با افرادی جهادی و پر تلاش می تواند مشکلات را با همراهی مردم پشت سر بگذارد، ابراز کرد: پاک دستی از مهمترین ویژگی های دولتی است که مردم می توانند به آن اعتماد کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی با تأکید بر اینکه ما ملتی توانمند و ارزشمند داریم، خاطر نشان کرد: بنابراین دولتی می خواهیم که با صداقت و پاکی بتواند، مشکلات مردم را حل کند.

,

مشکلات امروز به دلیل ضعف مدیریت است

, مشکلات امروز به دلیل ضعف مدیریت است, مشکلات امروز به دلیل ضعف مدیریت است,

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخصه های انتخاب اصلح و درست گفت: یکی از شاخصه ها بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدیریت و کفایت است که متأسفانه بیشتر مشکلات امروز و به ویژه مسائل اقتصادی کشور به دلیل ضعف مدیریت است.

,

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: عدالت خواه و ضد فساد بودن، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، با ایمان، معتقد به جوانان، مردمی، امیدوار و معتقد به توانمندی های داخلی از دیگر شاخصه های انتخاب اصلح است که توسط رهبر حکیم انقلاب تبیین شده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰، مردم با حضور پر شور و حداکثری در پای صندوق های رأی حاضر شوند و شاهد انتخاب یک رئیس جمهور متعهد و متخصص و در نهایت تشکیل دولت جوان و حزب الهی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه