اخبار داغ

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

فدراسیون فوتبال حق استان کرمانشاه را بدهد/ امیدواریم پیش از پایان فصل تکلیف تیم راهیان مشخص شود

فدراسیون فوتبال حق استان کرمانشاه را بدهد/ امیدواریم پیش از پایان فصل تکلیف تیم راهیان مشخص شود
جلال عزیزی گفت: امیدواریم پیش از اینکه امسال مسابقات فصل به پایان رسد تکلیف تیم راهیان مشخص شود تا بتوانند برای حضور در لیگ فصل آینده برنامه ریزی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تیم راهیان کرمانشاه برای بازگشت به لیگ دسته اول کشور حکم دیوان عالی کشور را دارد در واقع پس از طی مراحل قانونی اعم از صدور رای بدوی و رای تجدیدنظر، رای دیوان عالی کشور نیز مبنی بر بازگشت تیم راهیان صادر شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: فدراسیون فوتبال ساز و کارهای خاص خود را دارد و نمی تواند بدون قاعده تعداد تیم ها را کم یا زیاد کنند و باید چاره ای در این راستا اندیشیده شود.

عزیزی گفت: با وجود پیگیری های انجام شده رئیس قبلی فدراسیون  فوتبال این موضوع را نمی پذیرفت به همین دلیل قانون فدراسیون را محکوم کرد و مبالغی از حساب فدراسیون به نفع تیم راهیان برداشته شد و در اختیار این تیم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: نظر رئیس جدید فدراسیون فوتبال با نفر قبلی متفاوت است و با پیگیری های انجام شده از سوی استاندار، وی قول مساعد داده که مشکل را حل کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: پیگیر این موضوع هستیم و آخرین مکاتبه دو هفته پیش از سوی استاندار با رئیس فدراسیون فوتبال انجام شد و مقرر شده پس از عید سعید فطر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس فدراسیون فوتبال درباره موضوع تیم راهیان نشستی برگزار کنند تا به نتایج مثبتی دست یابند.

عزیزی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه نیز به طور جدی پیگیر موضوع مذکور است، تصریح کرد: امیدواریم پیش از اینکه امسال مسابقات فصل به پایان رسد تکلیف تیم راهیان مشخص شود تا بتوانند برای حضور در لیگ فصل آینده برنامه ریزی کنند.

وی عنوان کرد: این موضوع در نهایت به تصمیم فدراسیون فوتبال ختم خواهد شد البته ما تلاش خود را خواهیم کرد امیدواریم که فدراسیون فوتبال حق استان کرمانشاه را بدهد و تیمی در مسابقات لیگ دسته یک کشور داشته باشیم.

عزیزی گفت: زیرساخت ها در کرمانشاه مهیا است و در این راستا ورزشگاه آزادی را به طور کامل از نظر سیستم روشنایی و زمین چمن تجهیز کرده ایم به گونه ای که اکنون یکی از بهترین چمن های کشور را در اختیار داریم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به زیرساخت های مناسب، علاقه مندی فراوان مردم استان، پیگیری مسئولان استان و نمایندگان مجلس  به حضور تیم راهیان در مسابقات لیگ یک سال آینده ختم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه