اخبار داغ

رئیس پلیس راهور کرج:

جزئیات ممنوعیت و محدودیت ترددهای عید فطر در کرج اعلام شد/ جریمه یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان

جزئیات ممنوعیت و محدودیت ترددهای عید فطر در کرج اعلام شد/ جریمه یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان
سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، ممنوعیت و محدودیت تردد خودروهای پلاک شخصی از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راهور کرج امروز سه شنبه درباره محدودیت های عید سعید فطر گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، ممنوعیت و محدودیت تردد خودروهای پلاک شخصی از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ حمدلله رحمتی پور افزود: ممنوعیت تردد بین استانی در تمام شهرها با رنگ قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است و علاوه بر ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز به قرمز و نارنجی به نارنجی، ممنوعیت تردد پلاک های غیر بومی را داریم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ترددها به صورت هوشمند اعمال قانون می شود، اظهار داشت: در نقاطی که فاقد دوربین است، اعمال قانون را ماموران راهور انجام خواهند داد و تردد خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی و ناوگان باربری آزاد است.
,
 
,
رحمتی‌پور تصریح کرد: رانندگان متخلف در شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و وضعیت نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند و از شهروندان درخواست داریم که به ابلاغیات توجه ویژه ای داشته باشند.
,
 
,
وی در خاتمه با اشاره به اینکه شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: اجازه ورود پلاک غیربومی به استان‌ها داده نمی شود و خروج پلاک های بومی شخصی از شهرها هم ممنوع خواهد بود، همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه