اخبار داغ

سکانسی دیگر از اهمال کاری دولت؛

خبرنگاران باز هم از قافله جاماندند/خبری از واکسیناسیون اصحاب رسانه نیست

خبرنگاران باز هم از قافله جاماندند/خبری از واکسیناسیون اصحاب رسانه نیست
در حالی این روزها جدول زمان بندی واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار است که نامی از خبرنگاران در برنامه وزارت بهداشت دیده نمی شود، گویا این بار هم اصحاب رسانه از قافله جاماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده بود که خبرنگاران پس از گروه یک که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و بیماران خاص و گروه دو که شامل سالخوردگان بالای ۶۵ سال هستند، در گروه سوم مشاغل پر خطر برای واکسن‌کرونا قرار دارند که در جدول جدول زمانبندی برنامه واکسیناسیون کرونا نامی از این قشر در میان نیست.
 
بر اساس این جدول در فاز اول تزریق واکسن کرونا که از اسفند ۹۹ آغاز شد کارکنان بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه با بیماری هستند، کارکنان مستقیم تغسیل متوفیان کووید ۱۹، مراکز نگهداری سالمندان، جانبازان و معلولان و جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد آغاز و انجام شد.
 
در فاز دوم نیز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۵ سال، افراد بالای ۱۶ سال که بیماری زمینه ای دارند، مورد توجه قرار گرفته است و در مرحله سوم نیز ساکنان در زندان‌ها و مراکز تادیب، سایر پرسنل نظام سلامت، پرسنل پلیس، نظامیان و سربازان در پادگان ها، گرمخانه ها، کمپ‌های معتادین و مهاجرین، پرسنل بانک ها، حمل و نقل عمومی و آموزش، پرسنل تولید و توزیع مواد سوختی و خدمات شهری و افراد ۵۵ تا ۶۴ سال واکسیناسیون می‌شوند.
 
این در حالی است که طبق گفته متولیان امر، خبرنگاران باید در فاز سوم واکسینه شوند، اما نه تنها در این مرحله به این قشر توجهی نشده بلکه جدول نشان می دهد که در فازهای بعدی نیز قرار نیست خبرنگاران واکسینه شوند، آن هم در شرایطی که خبرنگاری در ردیف مشاغل پر خطر قرار دارد و این افراد نیز به دلیل حضور در صحنه های مختلف از مصاحبه کرونایی ها گرفته تا کادر درمان، در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,

 

,



 

, ,
,
,

تعیین زمان واکسیناسیون خبرنگاران در انتظار ستاد ملی مقابله با کرونا
 

در همین راستا با محمد هادی عباسی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت و گویی انجام شد که به خبرنگار ما گفت: در جدول زمان بندی واکسیناسیون کرونا، برنامه تزریق واکسن به خبرنگاران مشخص نشده که یکی از اشکالات است.
 
وی ادامه داد: برای پیگیری و رفع این مشکل روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی با وزارت بهداشت و درمان در ارتباط هستند، به محض این که زمان تزریق واکسن به خبرنگاران در سند ملی واکسیناسیون درج شود، طبق برنامه در استان ها انجام خواهیم داد و تلاش بر این است که هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد.
 
انتهای پیام/

, تعیین زمان واکسیناسیون خبرنگاران در انتظار ستاد ملی مقابله با کرونا
 
, تعیین زمان واکسیناسیون خبرنگاران در انتظار ستاد ملی مقابله با کرونا
 
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه