اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه تربت حیدریه

توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه تربت حیدریه
خسروی گفت: با توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج سازندگی تربت حیدریه ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در تربت حیدریه انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خسروی، مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، نخستین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی با توزیع بیش از 2000 بسته غذایی هر کدام به ارزش تقریبی 5 میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده های متضرر از کرونا نیز توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در ادامه و مناسبت های مختلف سال بخصوص در ایام هفته بسیج، دهه فجر و در آستانه سال 1400 در چهار مرحله دیگر نیز رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در قالب های مختلف بسته معیشتی و بهداشتی، اهدای جهیزیه و همچنین اردوهای جهادی نیز ادامه یافت.

,

خسروی گفت: به رغم آسیب های اقتصادی کرونا در ایران، اتفاق درخشانی در کشور رقم خورد که عطر اسلام و مواسات و همدلی اسلامی را سامان داد، چرا که ایران همدل سرمایه اجتماعی عظیمی است.

,

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اظهار کرد: امروز در ششمین مرحله از این کمک ها 700 بسته کمک معیشتی  با مشارکت ستاداجرایی فرمان امام راحل و بسیج سازندگی بین نیازمندان حاشیه شهر و روستاهای محورم توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از آغاز رزمایش کمک مومنانه پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج از اواسط نیمه ماه شعبان پارسال در کنار خیرین، گروههای جهادی، هیئتی، طلاب، نهادها و سایر ارگانها، مشغول به اجرای این کارخداپسندانه هستند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 40 هزار بسته غذایی توسط این گروهها و نهادها بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه