اخبار داغ

یادداشت؛

ایست وعده های ناتمام بر روی ریل دوره به دوره شورای شهر

ایست وعده های ناتمام بر روی ریل دوره به دوره شورای شهر
آیا عوامل شورای اسلامی شهر کرمان می توانند تا پایان دوره چهارم پروژه های نیمه تمام و وعده های داده شده و برجای مانده را عملیاتی و آماده بهره برداری کنند و نواقص را به اتمام برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ تنها چند ماه تا پایان دوره پنجم شورای شهر کرمان باقی نمانده است، اما متاسفانه همچنان برخی از پروژه ها از  جمله  پروژه «ساروج» واقع در گودال خشتمال ها، پروژه «هتل بام کرمان» و «تل کابین» که همچنان از دوره چهارم نیمه تمام باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آسفالت شهری یکی دیگر از معضلاتی است که از شورای دوره های قبل همچنان مسکوت مانده و هر بار روسای شوراها بهانه هایی برای انجام نشدن آن دارند از جمله اینکه هنوز فاینانسی تعلق نگرفته و یا اینکه به دلیل پیاده شدن برخی از پروژه ها همچون فاضلاب شهری نمی توان آسفالت را انجام داد.

,

احداث و افتتاح ۶۰ بوستان و فضای سبز محله ای در شهر کرمان رکود شکنی کرده است و اینکه مهران عالم زاده شهردار فعلی از بهره برداری ۲۰ بوستان دیگر تا پایان سال جاری خبر داده  است اما دریغ از داشتن یک المان شهری در این بوستان ها.

,

همچنین پروژه‌های بزرگ شهری از جمله پیاده‌راه‌سازی میدان «توحید» و تقاطع غیر هم‌سطح «شهدای خلبان» نیز در دستور کار قرار دارد.

,

عدم ساخت فضای پارکینگ، ناموفق بودن در جذب سرمایه گذار،  مناسب نبودن فضاهای عمومی برای معلولان، فرسوده بودن ناوگان عمومی، ناتوانی در کنترل حاشیه نشینی، عدم پیشرفت بلوار شهید سلیمانی، پایدار نبودن درآمدها با توجه به وضع اقتصادی، عدم ساماندهی بازار بزرگ کرمان، نبود یک نماد به عنوان کرمان جدید، معضل زباله کرمان، مشکل املاک اطراف پل آزادی و پل بازرگانی، محیا نبودن گلزار شهدا برای پذیرش زائران، احداث پل هایی که هر چند هزینه های گزافی دربر داشت اما از مطالعات کارشناسی شده کم رنگی برخوردار بوده که سبب ایجاد معضلاتی همچون ترافیک شدند از جمله معضلاتی هستند که همچنان بر پیشانی شهر خودنمایی می کنند.

,

اعتراضات به کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی از مسائلی است که بارها و بارها شنیده ایم اما متاسفانه یکی از معضلاتی است که همچنان پابرجا باقی مانده است بسیاری از مخاطبین بر این عقیده هستند که بارها شاهد بودند که مسئولان به دلیل اینکه پروژه ای خلاف قانون انجام شود برای رفع آن سریعا با ماده ۱۰۰ وارد میدان شده و با دریافت مبلغی به عنوان جریمه بر غیر قانونی بودن آن مسئله چشم پوشی کردند از آن جمله می توان به احداث آپارتمان هایی با بیش از سه طبقه در محله بافت قدیم شهر اشاره کرد.

,

به گزارش راه آرمان؛ آیا عوامل شورای اسلامی شهر کرمان می توانند تا پایان دوره چهارم پروژه های نیمه تمام و وعده های داده شده و برجای مانده را عملیاتی و آماده بهره برداری کنند و نواقص را به اتمام برسانند.

,

متاسفانه باید گفت که شهر کرمان یک روستای بزرگ است که همچنان مسئولین شهری نتوانستند فرهنگ شهرنشینی و از جمله حقوق شهروندی را تقویت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه