اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تجهیزات هلال احمر لرستان تقویت شود

تجهیزات هلال احمر لرستان تقویت شود
حجت الاسلام شاهرخی گفت: با توجه به شرایط کوهستانی استان باید ماشین‌‌آلات و تجهیزات هلال احمر تقویت شود تا در شرایط بحرانی و حوادث بهتر خدمت‌رسانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان لرستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک ارگان خیریه عام‌المنفعه و مردمی است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در حوادثی که پیش می‌آید به سرعت جهت کمک رسانی به مردم وارد عمل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با بیان اینکه همه مسلمانان عضو هلال احمر هستند، افزود: در حوادثی که در کشور به وجود می‌آید کارکنان هلال احمر علاوه بر انجام وظیفه سازمانی وظیفه دینی خود را در حوادث به خوبی انجام می‌دهند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: فعالیت در مجموعه هلال احمر یک فعالیت سازمانی و دینی است زیرا کمک‌رسانی عبادت است. هلال احمر نیازمند افراد دانا و متخصص بوده و نیاز است دوره‌های آموزشی هلال احمر به طور مداوم برگزار شود.

,

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: برخی دستگاه‌ها وقتی کار خودشان را خوب انجام نمی‌دهند آثار آن در دراز مدت مشخص می‌شود ولی در هلال احمر کوچکترین کوتاهی در امداد رسانی صورت بگیرد بلافاصله آثار این کوتاهی نمایان می‌شود در همین راستا باید کار هلال احمر را با کیفیت و کمیت پیش ببریم.

,

وی با تاکید بر رعایت عدل و انصاف در جذب نیرو در ادارات تصریح کرد: ادارات استان نباید محل توصیه‌ها و سفارش‌ها باشد بلکه در ارتقا منصب‌های اداری و استخدام‌ها باید شایسته سالاری، عدل و انصاف رعایت شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان مراقبت از انبارهای هلال احمر و حفاظت از بیت‌المال را ضروری عنوان کرد و گفت: مراقبت از انبارهای هلال احمر باید به گونه‌ای باشد که از کمک‌های مردمی که از اقصی نقاط جهت رسیدن به دست انسان‌های نیازمند و حادثه دیده ارسال می‌شود مراقبت شود در همین راستا در حفاظت از بیت‌المال باید امیرالمومنین(ع) را سرلوحه خود قرار دهیم.

,

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کوهستانی استان باید ماشین‌ آلات و تجهیزات هلال احمر استان تقویت شود چون بهتر می‌توان در شرایط بحرانی و حوادث خدمت‌رسانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه