اخبار داغ

بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اقدام تروریستی کابل؛

آمریکا به سرنوشت ارتش سرخ روسیه در افغانستان دچار خواهد شد

آمریکا به سرنوشت ارتش سرخ روسیه در افغانستان دچار خواهد شد
211 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کردند: آمریکا، داعش و دیگر دولت ها و گروه های تروریستی باید بدانند که ملت شجاع و رشید افغانستان که با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان بیانیه 211 نفر از نمایندگان مجلس را قرائت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیانیه 211 نفر از نمایندگان مجلس در محکومیت کشتار دانش آموزان افغانی مدرسه سیدالشهدای کابل به شرح زیر است:

,

جنایت وحشیانه ایادی آمریکا که منجر به شهادت 85 دانش آموز بی گناه و 170 زخمی در مدرسه سیدالشهدا در کابل شد نشان از شکست سیاست های آمریکا در 20 سال حضور ننگین در افغانستان می باشد.

,

آمریکا، داعش و دیگر دولت ها و گروه های تروریستی باید بدانند که ملت شجاع و رشید افغانستان که با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.

,

مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک از مجامع بین المللی می خواهد عاملان این جنایت تروریستی را شناسایی و مجازات نموده و اجازه دهند ملت شجاع، فهیم و آگاه افغانستان سرنوشت خود را به دور از هرگونه مداخله خارجی که نقض صریح حاکمیت ملی افغانستان و منشور ملل متحد است تعیین نمایند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه