اخبار داغ

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار ۲۲ هزار تومانی شد؛ سکه در ۱۰ میلیون تومان ایستاد+ قیمت‌ها

دلار ۲۲ هزار تومانی شد؛ سکه در ۱۰ میلیون تومان ایستاد+ قیمت‌ها
قیمت سکه و طلا و ارز در دومین روز پیاپی با افزایش مواجه شد به طوری که دلار دوباره به کانال ۲۲ هزار تومان صعود کرد و سکه طرح جدید در مرز کانال ۱۰ میلیون خرید و فروش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز هم در ادامه افزایشی بودن روز قبل با رشد مواجه شد، به طوری دلار در بازار ارز از ۲۲ هزار تومان گذشت و سکه حتی به  بالای ۱۰ میلیون تومان رفت اما  در لحظه نگارش این خبر از رشد قیمت آن کاسته شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با ۱۴۹ هزار تومان افزایش نسبت روز قبل هم‌اکنون ۹ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان است.

,

سکه طرح قدیم با ۱۰۳ هزار تومان رشد، ۹ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان معامله شد.

,
نیم‌سکه در جریان معاملات روز جاری ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید، ربع‌سکه نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۱۰۰ هزار تومان رشد دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی با ۴۱ سنت کاهش، امروز به قیمت  ۱۸۳۵ دلار و ۷۴ سنت بفروش رفت.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخلی نسبت به روز گذشته با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش به ۹۸۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴عیار نیز با ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش به یک‌میلیون و ۳۱۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز نسبت به روز گذشته با ۷۱۹ تومان رشد به  ۲۲ هزار و ۳۳۲ تومان و هر یورو با ۶۶۸ تومان افزایش حدود ۲۶ هزار و ۱۰۹ تومان فروخته شد.
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه