اخبار داغ

ذوالنور:

ظریف در برابر منطق قاطع نمایندگان اقرار و ازمردم عذرخواهی کرد

ظریف در برابر منطق قاطع نمایندگان اقرار و ازمردم عذرخواهی کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس وظیفه دفاع از منافع ملت را دارد گفت: وزیر در جلسه کمیسیون امنیت ملی در مقابل منطق قاطع و محکم نمایندگان هم به اشتباه خود اقرار کرد و هم از ساحت ملت عذرخواهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ذوالنور در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه و در تذکری مستند به ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس در واکنش به اظهارات محمود احمدی بی غش گفت: من وظیفه خود می دانم که از حیثیت کمیسیون امنیت ملی دفاع کنم. اینکه ما جایگاه های قانونی را تضعیف کنیم و زیر سوال ببریم کار درستی نیست. روزی که آقای ظریف به کمیسیون امنیت ملی آمدند عزیزان اعتراض داشتند که نباید ایشان را راه می دادیم. تحقیق و تفحص در کمیسیون و در حضور آقای ظریف تصویب شد. اینکه استیضاح در دستور کار قرار گیرد یا نه تشخیص هیات رئیسه است اما کمیسیون به وظیفه خود عمل کرده است. وزیر را احضار کرده و از او توضیح خواسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مجلس و کمیسیون ها باید وظیفه خود را انجام دهند. اینکه ما وزیر را راه ندهیم پاک کردن صورت مسئله است. در غیر اینصورت چطور باید از ایشان توضیح بخواهیم و مواخذه شان کنیم. لذا کمیسیون به وظیفه خود عمل کرده است.

,

رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در آن جلسه علاوه بر اعضای کمیسیون نمایندگان دیگر هم شرکت کردند و حرف های خود را زدند. احترام طرفین نیز حفظ شد و جواب هم شنیدند. البته نمایندگان از هیچ کدام از توضیحات وزیر قانع نشدند. موضع نمایندگان به قدری محکم بود که برخی می گفتند نگران سکته وزیر هستیم.

,

ذوالنور یادآور شد نمایندگان از حق ملت، مظلومیت میدان و منافع ملی دفاع کردند و دغدغه های خود را نسبت به این موضوع مطرح کردند و گفتند که تا آخر پای منافع ملت هستند و اجازه نمی دهند کلاه دیگری سر ملت برود، پس کمیسیون به وظیفه اش عمل کرده، ما وظیفه دفاع از منافع ملت را داریم، وزیر هم در مقابل منطق قاطع و محکم نمایندگان هم به اشتباه خود اقرار کرد و هم از ساحت ملت عذرخواهی کرد.

,

وی در پایان با بیان اینکه کمیسیون ها باید به تکلیف خود عمل کنند از نمایندگان خواست حرمت ها را در چهارچوب قانون و شرع حفظ کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه