اخبار داغ

در نخستین جلسه شورای اداری سرخس در سال 1400 مطرح شد

انتقاد فرماندار سرخس از معطلی ۹ ساعته یک‌ سرمایه‌گذار/ تعصب اداری برخی مدیران برای خدمت به مردم پایین است

انتقاد فرماندار سرخس از معطلی ۹ ساعته یک‌ سرمایه‌گذار/ تعصب اداری برخی مدیران برای خدمت به مردم پایین است
رجبی مقدم گفت: سرمایه‌گذاری که دارایی‌اش را برای ایجاد اشتغال به شهرستان سرخس می‌آورد و این ایثار را انجام می‌دهد، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی از او حمایت کنند نه اینکه کارشناس یک اداره ما سرمایه‌گذاری را از ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر معطل کند و بعد انتظار ایجاد اشتغال داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد نجف زاده، رئیس دادگستری شهرستان سرخس عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه زنگ انتخابات از امروز زده می‌شود، اظهار کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید تلاش کنیم تا شور و مشارکت حداکثری در انتخابات محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی تلاش کرده و می‌کند تا با زدودن علف‌های هرز این مشارکت حداکثری محقق شود، افزود: مدیران دستگاه اجرایی رعایت لازم را در عدم استفاد از امکانات دولتی و خروج از بی طرفی در انتخابات داشته باشند.

,

حیدر جهانی، دادستان عمومی و انقلاب سرخس در ادامه با اشاره به اینکه اخیرا بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان داشتیم، گفت: برخی واحدهای تولیدی در این منطقه از تسهیلات دولتی استفاده کردند، اما عملا ظرفیت آن‌ها پای کار نیامده و یا تعطیل هستند که باید علت تعطیلی این کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی مشخص شود و ما این موضوع را در ستاد تسهیل شهرستان پیگیری می‌کنیم.

,

وی تصریح کرد: برای اشتغال و تولید باید آبروی خودمان را بگذاریم، چون ریشه اکثرها فسادها و نارضایتی‌های اجتماعی از بیکاری سرچشمه می‌گیرد.

,

جهانی با بیان اینکه فرهنگ صلح و سازش را با محوریت امام جمعه شهرستان در دستور کار قرار داریم، افزود: در سال ۱۳۹۹ دو پرونده اعدامی در شهرستان منجر به صلح و سازش شد.

,

دادستان عمومی و انقلاب سرخس ادامه داد: فرهنگ صلح و سازش باید در سطح شهرستان ترویج شود تا شاهد برخی درگیری‌ها و نزاع‌های زنجیره‌ای نباشیم و خدای نکرده پرونده‌ای تشکیل نشود.

,

وی بیان کرد: رفع نواقص معدن آق دربند سرخس هم در دست پیگیری است و تلاش کردیم تا به‌زودی موانع و مشکلات اشتنغال کارگران این معدن برداشته شود.

,

مدیریت نامناسب منابع انسانی زمینه فساد است؛ پاسخگویی نامناسب هم نارضایتی‌هایی در برخی ادارات شهرستان داریم که شکایت آن را به دستگاه قضایی می‌آورند.

,

انتقاد فرماندار سرخس از معطلی 9 ساعته یک‌ سرمایه‌گذار پشت در اتاق کارشناس یک اداره

, انتقاد فرماندار سرخس از معطلی 9 ساعته یک‌ سرمایه‌گذار پشت در اتاق کارشناس یک اداره, انتقاد فرماندار سرخس از معطلی 9 ساعته یک‌ سرمایه‌گذار پشت در اتاق کارشناس یک اداره,

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس در ادامه انتقاد از برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: تعصب اداری در برخی مدیران شهرستان برای خدمت به مردم پایین است؛ ریال به ریال اعتبارات دستگاه‌های اجرایی باید درست هزینه شود و پذیرفتیم که به عنوان خادم مردم به آن‌ها خدمت کنیم.

,

رجبی مقدم با تاکید بر اینکه ورود و خروج مدیران شهرستان را رصد و با مدیران بی‌نظم برخورد می‌کنیم، افزود: سرمایه‌گذاری که دارایی‌اش را برای ایجاد اشتغال به شهرستان می‌آورد و این ایثار را انجام می‌دهد، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی از او حمایت کنند؛ وقتی متاسفانه یک کارشناس اداری ما سرمایه‌گذاری را از ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر معطل می‌کند، دیگر نباید انتظار ایجاد اشتغال باشیم.

,

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: با همکاری نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی بسیاری از شاخصه‌های شهرستان اصلاح شده و عدد اعتباری شهرستان هم در سال ۱۴۰۰ بهبود خوبی داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان ده‌گردشی را آغاز می‌کنیم تا از نزدیک مشکلات و موانع شهرستان را پیگیری کنیم.

,

رجبی مقدم درباره واکسیناسیون 80 ساله‌ها در شهرستان گفت: تاکنون 40 درصد از ۸۰ ساله‌های شهرستان واکسینه شدند و باید اطلاع‌رسانی لازم در این رابطه انجام تا واکسیناسیون این جامعه هدف کامل شود.

,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس نیز در این جلسه با تقدیر از معتمدانی که امور صلح و سازش را در شهرستان انجام می‌دهند، اظهار کرد: رفع نزاع‌ها و اختلافات در شهرستان را به‌ صورت کدخدامنشی با همکاری دستگاه قضایی پیگیری می‌کنیم و باید سطح اختلافات و نزاع‌ها را با صلح و سازش کاهش بدهیم؛ نمایندگانی هم از جامعه معتمدان شهرستان برای این امر انتخاب شدند.

,

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه نقش معتمدان محلات برای ترویج فرهنگ صلح و سازش مهم است، عنوان کرد: در هر پرونده‌ای که با صلح و سازش حل شود، ورود می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه