اخبار داغ

امام جمعه میاندورود:

ایستادگی و در میدان بودن دشمن را به عقب راند/ نمی‌گذاریم پای غربگرایان به کشور باز شود

ایستادگی و در میدان بودن دشمن را به عقب راند/ نمی‌گذاریم پای غربگرایان به کشور باز شود
رضا محمدنسب گفت: اگر تاکید می‌شود که در میدان حضور پیدا کنید چون دشمنان تحت فشار هستند و ایستادن ما باعث عقب نشینی آنها از منطقه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب عصر امروز در مراسم نمادین اعلام همدردی با شهدای حمله تروریستی به دانش آموزان افغانستانی و انزجار از این جنایت که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی، تربیتی شهید دلدار برگزار شد، اظهار کرد: این حادثه باعث ناراحتی و اندوه مسلمانان و آزادگان جهان شده است.
 
وی بیان کرد: دشمن از قبل برنامه ریزی کرده تا با ایجاد این جنگ، دانش آموزان که آینده سازان جامعه هستند را از طریق بمب گذاری از بین ببرد.
 
امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: از دلایل اصلی ناامنی در افغانستان حضور نیروهای آمریکایی و دست نشانده‌های آنها است و اگر در کشور ایران امنیت برقرار است به‌دلیل حضور نداشتن اینهاست و اگر تاکید می‌شود که در میدان حضور پیدا کنید چون تحت فشار هستند و ایستادن ما باعث عقب نشینی آنها از منطقه می‌شود.
 
محمدنسب با اشاره به جنایت‌های آمریکا بر علیه مردم ایران، گفت: یک عده آمریکا را بزک می‌کنند و با وجود اینکه تحریم‌های زیادی علیه ما اعمال کرد و به تعهدات خود در برجام عمل نکرد اما با این همه باز هم دنبال دل و قلوه دادن با آمریکا هستند و هر روز رنگ عوض می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: امام(ره) فرمودند نگذارید بعد از من پای نااهلان در کشور باز شود؛ به همین دلیل تا زمانی که انقلابیون هستند نمی‌گذاریم پای غربگرایان به کشور باز شود.
 
محمدنسب با اشاره به فداکاری‌های سردار سلیمانی و یارانش در منطقه برای ایجاد امنیت برای مردم کشور، افزود: هنوز سردار سلیمانی‌ها حضور دارند و نمی‌گذارند پای غربگرایان به کشور باز شود اما مردم هم باید هوشیار باشند و گول حرف‌های بی‌ارزش و به ظاهر زیبا را نخورند.
 
حسینعلی علیجانی مدیر آموزش و پرورش میاندورود ضمن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت کشور با مخاطب قرار دادن دانش آموزان، اظهار کرد: چرا ما در کشورهای مسلمان اطراف ایران این همه جنگ و درگیری می بینیم، این چیزی است که ما به‌عنوان بچه‌های امروز این سرزمین باید به آن فکر کنیم.
 
علیجانی بیان کرد: اختلافات کوچکی که دیگران به آن دامن زدند، ما در اصول و اعتقاد یکی و باهم برابر، برادر و هم پیمان هستیم، لذا باید دنبال اصل باشیم و هم دل باشیم.
 
وی افزود: کشورهای اسلامی باید با هم متحد باشند که این عامل اصلی جلوگیری از نفوذ دشمن است.
 
این مسئول با بیان اینکه چرا از بین کشورهای همسایه ما، فقط ایران این امنیت را دارد، گفت: این را باید بدانیم امنیتی که در کشور ما وجود دارد در قبالش خون بهای فراوانی داده شد، ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و تفکر ایثار و از خودگذشتگی را ترویج کنیم که این باعث می‌شود هیچ کشوری اجازه نفوذ در کشور ما را نداشته باشد.
 
علیحانی با اشاره سخنان امام(ره) که فرمودند" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیب نرسد" خاطرنشان کرد: در واقع رهبری واحد می‌تواند این گرفتاری‌هایی که کشورهای مسلمان دارند را مدیریت کنند، لذا باید تفکر اتحاد، همبستگی و همدلی را ترویج داده تا زمینه ظهور آقا امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه