اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

نهاده‌ها‌ همچنان با تاخیر به دست مرغداران می‌رسد/ مشکلات سامانه بازارگاه حل نشده است

نهاده‌ها‌ همچنان با تاخیر به دست مرغداران می‌رسد/ مشکلات سامانه بازارگاه حل نشده است
تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه همچنان نهاده‌ها با تاخیر به دست مرغداران می‌رسد گفت: مشکل سامانه بازارگاه در این زمینه برطرف نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر به لحاظ جوجه‌ریزی در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و امیدواریم در آینده نیز مشکل خاصی نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در مورد قیمت جوجه یکروزه نیز گفت: متاسفانه قیمت‌ جوجه در بازار کاهش نیافته و همچنان افزایش قیمت را در بازار شاهد هستیم.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در مورد تاثیر واردات تخم مرغ نطفه‌دار بر کاهش قیمت جوجه عنوان کرد: اگر واردات انجام شود سهمیه‌ای هم برای واحدهای جوجه‌ریزی استان در نظر گرفته می‌شود.

,

وی تاکید کرد: اجازه خروج جوجه یکروزه به خارج از استان داده نمی‌شود و تامین جوجه مورد نیاز مرغداریهای در اولویت است.

,

تاراسی در ادامه در مورد مشکل تخصیص تاخیر سهیمه نهاده‌ مرغداریها گفت: متاسفانه همچنان این مشکل وجود دارد و مشکل تاخیر در تخصیص نهاده‌های در بازارگاه برطرف نشده است.

,

وی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای ادامه عملیات مبارزه با آفت ملخ در طارم و سلطانیه گفت: 500 میلیون تومان برای این کار در استان در نظر گرفته شد.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان بیان کرد: مبارزه با این آفت در حدود 33 هزار هکتار انجام شده و همچنان ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته مبارزه با این آفت در 25 هزار هکتار انجام شد گفت: در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اعتباری مبارزه با این آفت کمتر از 15 هزار هکتار بود.

,

تاراسی خاطر نشان کرد: مبارزه با آفت ملخ در طارم و در بخشی از اراضی شهرستان سلطانیه انجام می‌شود.

,

وی ابراز کرد: سازمان برنامه‌ریزی استان امسال به لحاظ اعتباری کمک خوبی به جهادکشاورزی کرده است.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه از لحاظ مبارزه با آفت ملخ جزو استان‌های برتر در کشور هستیم بیان کرد: از لحاظ سطحی 42 درصد مبارزه با ملخ مراکشی کشور در استان زنجان انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه