اخبار داغ

مدیر عامل توانیر:

برق ۲۵ میلیون ایرانی رایگان شد/ شبکه برق ۱۰ هزار روستا نوسازی می‌شود

برق ۲۵ میلیون ایرانی رایگان شد/ شبکه برق ۱۰ هزار روستا نوسازی می‌شود
مدیر عامل توانیر گفت: شبکه فرسوده بیش از ۱۰ هزار روستا در قالب این طرح طی امسال بهینه سازی و اصلاح خواهد شد که جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را در برخواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن متولی‌زاده، امروز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های صنعت برق هفته ششم پویش هر هفته #الف ب-ایران که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو از محل مرکز پایش صنعت برق برگزار شد، گفت: نزدیک به ۱۰۰ درصد از روستاهای کشور به شبکه برق پایدار متصل هستند، در حالی که ۱ میلیارد نفر در سراسر دنیا از نعمت برق بی‌بهره‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیر عامل توانیر در بیان اینکه شبکه های برق رسانی روستایی در سال‌های اخیر و به دلایل طبیعی فرسودگی زیادی پیدا کرده و در برخی روستاها به دلیل اجرای طرح هادی روستایی نیاز جدی به اصلاح و بازسازی دارد، تاکید کرد: با توجه به تعامل خوب دولت و مجلس شورای اسلامی اعتبارهای خوبی برای صنعت برق در بودجه امسال دیده شده است.
,
 
,
متولی زاده ادامه داد: براین اساس و با توجه به ردیف های اختصاصی در بودجه طرح جهادی بهارستان با هدف بهینه سازی و اصلاح شبکه های فرسوده روستایی از امروز کلیدخورد.
,
 
,
وی افزود: شبکه فرسوده بیش از ۱۰ هزار روستا در قالب این طرح طی امسال بهینه سازی و اصلاح خواهد شد که جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را در برخواهد گرفت.
,
 
,
مدیرعامل توانیر با اشاره به اینکه در قالب این طرح ۱۵۰ هزار مشترک جدید روستایی که در صف دریافت برق بودند از این نعمت برخوردار خواهند شد، گفت: درقالب این طرح ۱۰ هزار کیلومتر شبکه احداث خواهد شد و ۴ هزار دستگاه ترانسفورماتور و ۲۰۰ هزار پایه روشنایی نصب خواهد شد.
,
 
,
 
,
۷.۵ میلیون مشترک کم مصرف مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق
, ۷.۵ میلیون مشترک کم مصرف مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق,
 
,
متولی زاده در مورد طرح برق امید گفت: این طرح با هدف تشویق مردم به اصلاح الگوی مصرف برق طراحی شده و ۷ ما از زمان ابلاغ آن می‌گذرد.
,
 
,
وی در بیان اینکه ۷.۵ میلیون خانوار از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق استفاده می‌کنند، گفت: میزان مشترکان پرمصرف نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد کاهش پیدا  کرده است.
,
 
,
مدیر عامل توانیر در تشریح اینکه کتابچه آموزش کاهش مصرف برای مشترکان پر مصرف آماده شده و به زودی درب خانه این مشترکان توزیع می‌شود، تاکید کرد: در شرایطی که پس از مدت مشخص، مشترکان پر مصرف در رویکرد خود تجدید نظر نکنند مشمول اصلاح تعرفه برق خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه