اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

نیروی انتظامی سالانه ۱۰۰ میلیون خدمات به مردم ارائه می دهد

نیروی انتظامی سالانه ۱۰۰ میلیون خدمات به مردم ارائه می دهد
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی سالانه 100 میلیون خدمات به مردم ارائه می دهد، گفت: پلیس در ۲ هزار نقطه از کشور برای اجرای مصوبات ستاد کرونا حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و گسترده  ای دارد که در مرزها، شهرها، جاده ها و سایر نقاط کشور مشغول خدمت رسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با بیان این که نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ است که با نگاه خدمت رسانی به مردم فعالیت می کند افزود: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت از سوی نیروی انتظامی به مردم ارائه می شود که این نهاد علاوه بر مسئولیت نظم و امنیت، ارائه خدمت به مردم را انجام می دهد و این افتخاری است که نصیب ما شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همه تلاشمان بر این است که بهترین خدمت به مردم ارائه شود و پلیس تراز انقلاب را مد نظر داریم به طوری که یکی از برنامه های ما در گام دوم انقلاب این است که به پلیس تراز انقلاب نزدیک شویم و معیارها و مولفه هایی که می تواند ما را به هدف نزدیک کند را دنبال می کنیم.

,

سردار اشتری عنوان کرد: ارتقا بصیرت دینی و انقلابی و همچنین ارائه آموزش ها سبب شود تا پلیس بر مبنای دینی و حرفه ای در جامعه خدمت رسانی نماید که یکی از گام هایی که در این راستا برداشته شد، هوشمندسازی پلیس است که از جنبه تجهیزات، آموزشها برای کارکنان و حرفه ای کردن نیروها به این مرحله برسیم که پلیس هوشمند، مقتدر و مهربان فعالیت نماید.

,

وی با اشاره به این که در ایام کرونا نیروی انتظامی خدمات گسترده ای ارائه داده است، بیان کرد: در شرایط کرونا همکاران نیروی انتظامی در کنار سایر افراد حضور داشتند و بخش اعظمی از مصوبات ستاد کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهدبه طوری که اعمال محدودیت ترافیکی، صنوف، تردد شبانه و سایر موارد با همکاری نیروی انتظامی انجام می شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس در دو هزار نقطه از کشور حضور دارند که این مصوبات اجرا شود و همه تلاش دارند تا این بیماری هر چه سریعتر نابود شود.

,

سردار اشتری اظهار داشت: در ایام رمضان و در شب های قدر اعلام شد که مراسمات با رعایت دستورالعمل ها باشد و نیروی انتظامی برای امنیت و نظم تلاش کرد.

,

وی بیان کرد: همانگونه که نیروی پلیس با مهربانی در کنار مردم هستند اما با کسانی که بخواهند به حقوق مردم تجاوز کنند مقتدرانه برخورد می کند که شناسایی و جمع آوری اراذل و اوباش نمونه ای از این اقدامات بوده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این مدت که سردار مهدیان نسب حضور داشتند، همه تلاش خود را به کار گرفتند و از تلاش های وی قدردانی می شود، همچنین سردار الهی در مرزبانی و سایر بخش ها فعالیت داشتند و به عنوان فرمانده انتظامی لرستان معرفی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه