اخبار داغ

دومین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری؛

تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به 130 نفر رسید/ مسئولان سابق؛ پیشتاز ثبت‌نام

تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به 130 نفر رسید/ مسئولان سابق؛ پیشتاز ثبت‌نام
دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، در اولین روز ثبت‌نام ۵۷ نفر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدند و این عدد تا به اکنون به 130 نفر رسیده است.

,

 

,

16:16/ بازدید ذوالفقاری از ستاد انتخابات کشور

, 16:16/ بازدید ذوالفقاری از ستاد انتخابات کشور, 16:16, / بازدید ذوالفقاری از ستاد انتخابات کشور,

 

,

, , , ,

 

,

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور عصر امروز چهارشنبه در جریان دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی تهران از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری این انتخابات قرار گرفت.

,

 

,

15:58/ یک فعال حقوق زنان هم ثبت نام کرد

, 15:58/ یک فعال حقوق زنان هم ثبت نام کرد, 15:58, / یک فعال حقوق زنان هم ثبت نام کرد,

 

,

, , , ,

 

,

ثریا ملک زاده فعال حقوق زنان با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد.

,

 

,

15:17/بازدید دادستان کل کشور از روند ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری

, 15:17/بازدید دادستان کل کشور از روند ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری, 15:17, /بازدید دادستان کل کشور از روند ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری با حضور در تالار وزارت کشور از روند ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات یاسو جمهوری بازدید کرد.

,

وی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور، گفت:‌ روند ثبت نام تاکنون خوب بوده است امیدواریم تا پایان ثبت نام افرادی که شایستگی و لیاقت تصدی این سمت را دارند، حضور یابند. ان‌شاالله مردم نیز با حضور حداکثری بتوانند یک منتخب لایق را انتخاب کنند.

,

دادستان کل‌ کشور اظهار داشت : امیدواریم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور خوبی پای صندوق‌های رأی داشته باشند. مسئولان نیز زمینه حضور مردم را فراهم کنند. ما نیز در خدمت مجموعه ادای وظیفه خواهیم کرد.

,

منتظری ادامه داد: من مشکلی خاصی امروز مشاهده نکردم. امیدواریم یک انتخاب خوب و پرشور و سالم داشته باشیم.

,

دادستان کل کشور در مورد مصوبه شورای نگهبان گفت: از نظر قانون‌اساسی تعیین شرایطی که یک فرد که قصد کاندیداتوری دارد، بر عهده شورای نگهبان است اما شکل این قضیه محل بحث است. اصل قضیه از آنجایی که شورای نگهبان یک نهاد قانونی است، بر عهده این ‌نهاد گذاشته شده است.

,

وی اضافه کرد: این نقیصه قانونی را در دوره‌های گذشته نیز شاهد بودیم. باید بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت یک هماهنگی جامع و مانعی صورت بگیرد که این اختلافات را نیز شاهد نباشیم.این چنین دغدغه‌های شایسته جمهوری اسلامی نیست. 

,

منتظری خاطر نشان کرد: به نظر من این مساله در حوزه صلاحیت شورای نگهبان است اما شکل قضیه ممکن است دارای سلیقه‌های مختلف باشد. در نهایت شورای نگهبان است که تشخیص دهد و فرد مناسب را به مردم معرفی کند‌.

,

 

,

13:20/سفیر سابق ایران در ایتالیا کاندید ریاست جمهوری شد

, 13:20/سفیر سابق ایران در ایتالیا کاندید ریاست جمهوری شد, 13:20, /سفیر سابق ایران در ایتالیا کاندید ریاست جمهوری شد,

 

,

, ,

محمد حسن قدیری ابیانه دیپلمات سابق با حضور در وزارت کشور در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد.

,

 

,

#حاشیه_وروداحمدی_نژاد

, #حاشیه_, #حاشیه_, وروداحمدی_نژاد, وروداحمدی_نژاد,

, , , ,

 

,

 

,

12:30/رئیس سابق سازمان گردشگری کاندید ریاست جمهوری شد

, 12:30/رئیس سابق سازمان گردشگری کاندید ریاست جمهوری شد, 12:30, /رئیس سابق سازمان گردشگری کاندید ریاست جمهوری شد,

 

,

, , , ,

 

,

محمدشریف ملک‌زاده معاون گردشگری در دولت احمدی نژاد برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، وارد وزارت کشور شد.

,

 

,

12:20/محمد جهرمی کاندید ریاست جمهوری شد

, 12:20/محمد جهرمی کاندید ریاست جمهوری شد, 12:20, /محمد جهرمی کاندید ریاست جمهوری شد,

 

,

وزیر کار دولت نهم با حضور در وزارت کشور و طی مراحل ثبت نام کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

,

 

,

11:53/حسن سبحانی در وزارت کشور ثبت نام کرد

, 11:53/حسن سبحانی در وزارت کشور ثبت نام کرد, 11:53, /حسن سبحانی در وزارت کشور ثبت نام کرد,

 

,

همزمان با دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

,

سبحانی استاد اقتصاد دانشگاه تهران است که در دوره های پنجم، ششم و هفتم نمایندگی مردم دامغان را در مجلس شورای اسلامی برعهده داشته است.

,

 

,

11:50/رسم قاسمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

, 11:50/رسم قاسمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد, 11:50, /رسم قاسمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد,

 

,

, , , ,

 

,

وزیر سابق نفت، صبح امروز(دوشنبه ۲۲ اردیبهشت) با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

,

قاسمی گفت: متأسفانه غده سرطانی قوه مجریه در حال حاضر سیاست زدگی است و شاهد انتصاب های سیاسی بسیار زیاد در بخش های اقتصادی کشور هستیم که این مسئله منجر به کوچک شدن سفره های مردم شده است.

,

وی باتأکید بر اینکه به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد عدالت در هدفمندی یارانه ها هستم، تصریح کرد:  تغییر ریل گذاری اقتصاد کشور نیز از جمله برنامه های بنده است و در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم برنامه های زیادی دارم و حل مشکل ازدواج جوانان، بهبود وضع مسکن و کار و تقویت شاخص های فرهنگی کشور در اولویت بنده است.

,

داوطلب  انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: بنده زمانی که رئیس اوپک بودم با مسئولان کشورهای مختلف مذاکرات زیادی داشتم و در حال حاضر هم در گام اول به دنبال تحکیم روابط با کشورهای همسایه و در گام بعدی به دنبال تقویت ارتباط با همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای همسو هستم.

,

قاسمی تصریح کرد: تقویت دیپلماسی با کشورهای همسایه و جهان می تواند راهگشا باشد. با نشستن در دفاتر و مطرح کردن حرف های گفته شده مشکلات مردم حل نمی شود و حضور در میدان های کار و تلاش می تواند شرایط کشور را تغییر دهد.

,

 

,

 

,

11:42/ثبت نام محمد عباسی در انتخابات ریاست جمهوری

, 11:42/ثبت نام محمد عباسی در انتخابات ریاست جمهوری, 11:42, /ثبت نام محمد عباسی در انتخابات ریاست جمهوری,

 

,

, ,

محمد عباسی وزیر اسبق وزرش و جوانان با حضور در وزارت کشور و طی مراحل ثبت نامش کاندیدای ریاست جمهوری شد.

,

وی پس از ثبت نام در انتخابات گفت: نظام اجرایی جای آزمون و خطا نیست. باید ملت آزمون شده ها را بپسندند و بهترین ها باید نصیب ملت ایران شوند

,

عباسی با تاکید بر اینکه باید به داخل توجه داشته باشیم نه به کدخدای بیرون عنوان کرد: من نگران عدالت اجتماعی، پایین ماندن معیشت مردم و نگران جوانانی هستم که علیرغم توان کار، نگران معیشت خودشان هستند.

,

 

,

11:20/قاضی زاده هاشمی در انتخابات ثبت نام کرد

, 11:20, 11:20, /قاضی زاده هاشمی در انتخابات ثبت نام کرد, /قاضی زاده هاشمی در انتخابات ثبت نام کرد,

 

,

, ,

سیدامیرحسین قاضی زاده در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد.

,

وی پس از ثبت نام در انتخابات به خبرنگاران گفت: اسم دولت خود را «سلام» گذاشته‌ام چون سلام به ایران جدید و نسل جدید است آمده ایم به سلام مردم جواب بدهیم و والسلام بگوییم به همه دعواهای سیاسی؛ دو سال است در اندیشکده ای با حضور 100  متخصص برنامه و گفتمان تحول خود را تهیه کرده ایم. این گفتمان دنبال حاکم کردن مردم است. 19 برنامه دارم که هشت برنامه اولویت دار است. ما برنامه های خود را تا سطح پروژه ها مشخص کرده ایم.

,

قاضی زاده هاشمی  در مورد مساله سربازی گفت: معتقدیم سربازی اجباری به این شکل مربوط به یک قرن گذشته است. مدل جایگزین ما سربازی حرفه ای است که این به تامین مالی نیاز دارد. رئیس جمهور باید سرمایه گذاری جدی انجام دهد. دولت سلام هزینه ای این طرح را می پذیرد. کم سن ترین داوطلب هستم و من وارد پنجاه سال شده ام و از آقای سعید محمد کوچک تر هستم.

,

وی تاکید کرد: برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است. هر قراردادی بین المللی که کمی به مردم کشور نکند، هیچ ارزشی ندارد؛ برجام باید توسط مذاکره کنندگان مورد اعتماد انجام می‌شد نه توسط کسانی که بی اعتقادی خود به مبانی نظام را اعلام کرده اند. مذاکره برای مذاکره هیچ ارزشی ندارد. آمریکایی ها فقط دنبال مذاکره هستند.

,

 

,

۱۰:۰۰/حضور احمدی نژاد در وزارت کشور

, ۱۰:۰۰, ۱۰, ۰۰, /حضور احمدی نژاد در وزارت کشور, /حضور, احمدی, نژاد, در, وزارت, کشور,

 

,

, , , ,

 

,

محمود احمدی نژاد ،رییس جمهور سابق امروز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد.

,

وی که حضورش در وزارت کشور حواشی را به دنبال داشت بعد از پایان مراحل ثبت نام به خبرنگاران گفت: اگر رد صلاحیت شوم، انتخابات را قبول ندارم و در آن شرکت نمی‌کنم.

,

رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: با توجه به تجربیات گذشته و از اینکه احتمال پخش شایعات زیاد خواهد بود، از عموم مردم می خواهم که به شایعات، صداسازی و شاید تصویر سازی هیچ اعتنایی نکنند. نظرم به طور قطعی این است که یا به صورت کاندیدا در انتخابات حضور خواهم داشت و یا در صورت رد صلاحیت، ضمن رای ندادن، از هیچ کس، حتی افرادی که سابقه دوستی یا همکاری نزدیک با بنده داشته اند، حمایت نخواهم کرد.

,

 

,

۹:۲۶/ورود صادق خلیلیان به وزارت کشور

, ۹:۲۶, ۹:۲۶, /ورود صادق خلیلیان به وزارت کشور, ورود, صادق, خلیلیان, به, وزارت, کشور,

 

,

, ,

صادق خلیلیان، وزیر اسبق جهادکشاورزی نخستین چهره سرشناسی بود که در دومین روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت تا مراحل ثبت نام خود را انجام دهد

,
براساس این گزارش از چهره‌های مطرحی که روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کردند می‌توان به «محمدحسن نامی» وزیر اسبق ارتباطات، «سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء و «حسین دهقان» وزیر سابق دفاع اشاره کرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه