اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

کشتار ظالمانه کودکان افغان فراموش نشدنی است/ دولت افغانستان مانع پایمال شدن خون شهدا جنایت تروریستی کابل شود

کشتار ظالمانه کودکان افغان فراموش نشدنی است/ دولت افغانستان مانع پایمال شدن خون شهدا جنایت تروریستی کابل شود
امان الله علیمرادی گفت: کشتار ظالمانه کودکان و نوجوانان بی‌گناه در حادثه تروریستی کابل در ماه مبارک رمضان به جرم محبّت و ولایت اهل بیت علیهم السلام جنایتی فراموش نشدنی و محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی در شهر کابل و با اشاره به آیه ۴۳ سوره ابراهیم گفت: جنایت تروریستی در شهر کابل که در آن تعداد زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سید الشهداء علیهالسلام، شهید و تعدادی مجروح شدند؛ دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و موجب تأسف و تاثر شدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این کشتار ظالمانه کودکان و نوجوانان بی‌گناه در ماه مبارک رمضان به جرم محبّت و ولایت اهل بیت علیهم السلام جنایتی فراموش نشدنی و محکوم است.

,

وی تأکید کرد: دولت افغانستان مانع پایمال شدن خون این عزیزان و زیاده خواهی های گروه های تکفیری شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه خداوند به خانواده‌های داغدار تسلیت دهد و مجروحان را سلامت و بهبودی کرامت کند، خاطر نشان کرد: از خداوند درخواست می‌کنم بین همه طوائف همبستگی ایجاد شود و تروریسم ریشه‌کن گردد و صلح و ثبات در منطقه و جهان برقرار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه