اخبار داغ

یک رزمنده دوران دفاع مقدس:

خطی که به کرمانی ها سپرده می شد، هرگز به دست دشمن نمی افتاد

خطی که به کرمانی ها سپرده می شد، هرگز به دست دشمن نمی افتاد
مهدی مستعلی زاده گفت: اگر خطی تحویل بچه های کرمان می دادند غیرممکن بود خط را به دشمن بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مستعلی زاده که از ۱۵ سالگی به‌ عنوان بسیجی در سال ۶۱ برای دفاع از میهن اسلامی راهی جبهه شد و تا پایان جنگ در کنار ‌قهرمانان غیور کرمانی حضور داشت حالا با یادگاری هایی از ۱۷ عملیات بر تنش برای ما از رشادت های قهرمانان و پهلوانان کرمانی در سال های آتش و خون می کوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رزمنده بردسیری و جانباز دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: بچه های کرمان قهرمانان بی ادعای جنگ تحمیلی هشت ساله بودند.

وی افزود: در وصف شهدای دفاع مقدس و قهرمانی های آن ها نگارش هزاران کتاب هم کم است، خاطرات شهدا کتاب حقیقت است مبالغه و دروغ نیست.

,
,
,

مستعلی زاده بیان کرد: اگر خطی تحویل بچه های کرمان می شد محال بود خط را به دشمن بدهند حتی اگر مهمات و وسیله جنگی نداشتند با سنگ و کلوخ هم که بود خط را نگه می داشتند.

,

رزمنده بردسیری ضمن اشاره به ایثارگری های قهرمانان کرمان گفت: فرماندهان ما حاضر بودند خودشان تکه تکه شوند ولی آسیبی به نیروهایشان نرسد قهرمانانی چون شهید میرحسینی، عباس زاده، حاج یونس و مهدی ابراهیمی که در تاریخ مطابقشان وجود ندارد و قهرمان بزرگ کرمانی شهید حاج قاسم سلیمانی هم مثل همه فرماندهان جنگ در همه جا جلوتر از بسیجی ها می دوید حتی بعد از جنگ هم همین طور بود.

,

وی اظهار کرد: جو برادری و محبت به قدری در جبهه فراگیر بود که فرمانده و سرباز، طلبه و کسبه، بچه های خانواده های فقیر یا متمکن همه در کنار هم بودند و جدای از هم نبودند.

,

مستعلی زاده تشریح کرد: فرمانده یکی از گروهان های گردان ۴۱۹ بودم و ۸۰ نفر نیرو داشتم که بیش از ۵۰ نفر آن طلبه بودند که تعدادی از آن ها هم معمم بودند و تا پایان جنگ غیر از ۲ نفر همه شهید شدند.

,

وی ضمن اشاره به عملیات والفجر ۸ و جانفشانی بچه های کرمان گفت: شاید اگر خاطرات ما را از عملیات والفجر ۸ و گذر از اروند با کوله های مهمات و رد کردن پادگان قشله و رسیدن به سایت موشکی با پای پیاده بین فاو و بصره و ۱۷ روز زیر آتش مهمات دشمن، جوانان امروز بشنوند برایشان بیشتر شبیه افسانه است، اما ما واقعیت تجلی قدرت ایمان و توکل و رفتار جهادی را با چشم خود دیدیم.

,

مستعلی زاده در پایان گفت: کرمان قهرمان پرور همان طور که دیروز در میدان دفاع نظامی سربلند شد امروز در میدان سیاسی و شرکت در انتخابات سربلند خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه