اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد؛

استقرار ۴۶۱ پایگاه برای جمع آوری فطریه در سیستان و بلوچستان

استقرار ۴۶۱ پایگاه برای جمع آوری فطریه در سیستان و بلوچستان
مهدی عبادی گفت: برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه در سیستان و بلوچستان ۴۶۱ پایگاه شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تبریک عید فطر بیان کرد: امسال برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه در سیستان و بلوچستان ۴۶۱ پایگاه شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی ادامه داد: نیروهای کمیته امداد با استقرار در این مساجد نسبت به جمع آوری نسبت به جمع آوری فطریه شهروندانی زاهدانی اقدام می کنند، در دیگر شهرستان ها نیز این موضوع در دستور کار است.

عبادی افزود: روی صندوق های صدقات معابر نیز برچسب فطریه حک شده است و هم استانی هایی که تمایل به پرداخت نقدی فطریه دارند، می توانند از این طریق اقدام کنند.

وی با بیان این که کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۵ مربع نیز به همین منظور در خدمت مردم است، اضافه کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۲۵ برای فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۰۹۹ به منظور پرداخت فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۹۵۰۰۸۴۶۳۳ برای کفاره عمد  و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۳۶۵ به منظور دریافت کفاره غیر عمد آماده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دفاتر کمیته امداد و بهزیستی هم پایگاه جمع آوری فطریه است که هم استانی ها از این طرق می توانند برای پرداخت فطریه و کفاره اقدام کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه