اخبار داغ

فرماندار بویراحمد مطرح کرد؛

مردم نگران نحوه برگزاری انتخابات در بویراحمد نباشند

مردم نگران نحوه برگزاری انتخابات در بویراحمد نباشند
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه وبویراحمد مردم علاقمند به انقلاب و نظام اسلامی هستند و در تمام صحنه های حمایت از نظام حضور دارند گفت: مردم نگران نحوه برگزاری انتخابات درشرایط کرونایی نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید احمدی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص نقش کهگیلویه و بویراحمدی ها برای تاثیر گذاری در انتخابات  و رشد و پیشرفت کشور گفت: یکی از افتخارات کهگیلویه و بویراحمد، حضور و مشارکت مرد در پای صندوق های رای است در این راستا از نظر آمار  کهگیلویه و بویراحمد بالاترین رتبه مشارکت را در سطح کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای، مهر تاییدی بر سلامت نظام است، گفت: در کهگیلویه و بویراحمد مردم علاقمند به انقلاب و نظام اسلامی هستند و در تمام صحنه های حمایت از نظام حضور دارند.

,

وی با بیان اینکه مردم ایران برای سرنوشت و آینده کشورشان حساس هستند، ادامه داد: برای رشد و پیشرفت کشور و همچنین توجه به آینده نظام مردم باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و با اینکه حضور در انتخابات مهم است اما انتخاب اصلح مهمتر است.

,

این مقام مسئول در ادامه به شاخص و ویژگی یک کاندید از جمله تخصص، تعهد، تجربه اشاره کرد و گفت: مشکلات کشور در حوزه اقتصاد است که با انتخاب یک فرد  توانمند در حوزه اقتصاد این مشکل می تواند حل شود.

,

احمدی در ادامه گفت: حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب فرمودند: حضور مردم سبب حفظ، اقتدار و پشتوانه نظام است، این پشتوانه و مشارکت در انتخابات می تواند در ابعاد خارجی  دشمنان را دچار نا امیدی و شکست کند.

,

فرماندار بویراحمد  ادامه داد: در شرایط کرونا تدابیری مختلفی مانند افزایش صندوق های رای، توجه به فاصله گذاری اجتماعی برای افزایش مشارکت بالا و رفع نگرانی های مردم دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه