اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد؛

سواستفاده برخی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ از فضای رسانه ای

سواستفاده برخی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ از فضای رسانه ای
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی نامزدهای انتخابات 1400 مسائلی را مطرح می کنند که مخالف فرهنگ اسلامی و انقلاب اسلامی است که نشان دهنده این مورد است که این افراد قصد دارند تا ازاین فضا به نفع خود استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  "شهاب بیگی"،  کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت: بی ثباتی قیمت ها و وضعیت بد اقتصادی روی مردم اثر گذاشته  که ناشی از تصمیمات اقتصادی نادرست شامل عدم برخورد با افراد مختلف، تصمیمات نادرست، دست اندازی به صندوق توسعه ملی ، صنعت بی کیفیت خودرو و ... است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی افزود: جریاناتی سعی دارند این وضعیت را وارونه نشان داده واز آن به نفع خود بهره بردای کند واین در حالی است که وضعیت بد اقتصادی را مردم احساس کرده وبه خانوار فشار وارد می شود.

,

دشمن در حال برنامه ریزی برای انتخابات است

, دشمن در حال برنامه ریزی برای انتخابات است, دشمن در حال برنامه ریزی برای انتخابات است,

بیگی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات شبکه های اجتماعی است که هیچ قاعده وقانونی نداشته و تولید محتواها در سطح وسیع پمپاژ می شود واین مورد بارها مورد تاکید رهبر انقلاب بوده که دراین باره تذکر داده اند.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: گرانترین اینترنت درایران هست ونهادهای امنتیتی خارجی به آن دسترسی دارند ودرایام انتخاب از آن در جهت منافع خود و پمپاژ اطلاعات استفاده می کنند.

,

وی بیان داشت: دشمن در حال تربیت نیروهایی که از راههای مختلف و فضای مجازی به ملت تهاجم فرهنگی کند و فرهنگ اسلامی را به فرهنگ غربی مبدل سازند.

,

چه مسائلی در ایام انتخابات مطرح می شود؟

, چه مسائلی در ایام انتخابات مطرح می شود؟, چه مسائلی در ایام انتخابات مطرح می شود؟,

بیگی عنوان کرد: در بحث انتخابات برخی نامزدها مسائلی را بیان می کنند که منافی فرهنگ اسلامی هست و آن ها بحث های حاشیه ای و انحرافی را می خواهند دنبال کنند تا با استفاده از فضای ولنگاری در فضای مجازی از آن به نفع خود سود ببرند.

,

وی بیان داشت: یکی از بحث هایی که همواره در ایام انتخابات مورد سوء استفاده قرار می گیرد بحث زنان هست که در بعد رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد و مسائلی مطرح می شود که نیاز واقعی زنان نیست.

,

مدرس دانشگاه یادآور شد: در این رابطه برخی جریانات داخلی وخارجی از سلبریتی ها استفاده می کنند تا مردم را با استفاده از راههای مختلف گول بزنند و به راه نادرست هدایت کنند چنانچه در سال های گذشته دیده شد و مردم نباید فریب سلبریتی ها بخورند چون برخی از آن ها دارای تابعیت خارجی هستند وبرای تابعیت دوم خود فعالیت می کنند.

,

ضرورت ایجاد فضای شور آفرین در ایام انتخابات

, ضرورت ایجاد فضای شور آفرین در ایام انتخابات, ضرورت ایجاد فضای شور آفرین در ایام انتخابات,

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: یکی دیگر از مسائل مهم در بحث انتخابات دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته باید به مردم در بعد رسانه ای به مردم انتقال داده شود تا فضای شورآفرین در آستانه انتخابات ایجاد شود.

,

بیگی با اشاره به تخریب شخصیت ها در آستانه انتخابات گفت: در ایام انتخابات قطعا ولایت فقیه مورد تخریب قرار می گیرد و نهادهای ارزشی مانند سپاه را هم سعی دارند با مسائل حاشیه ای روبه رو سازند.

,

وی گفت: در فضای مجازی باید مردم را تشویق به انتخابات کنیم و فضای نشاط آفرین برای حضور پرشور مردم فراهم شود.

,

مدرس دانشگاه برخی رسانه های سعی دارند تا مردم را برای عدم حضور در انتخابات تشویق کنند و حضور را کم رنگ جلوه دهیم و جامعه را با دو قطبی سازی پیش ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه