اخبار داغ

فعال سیاسی گچساران:

سطح کارآمدی نظام بستگی به انتخاب اصلح دارد

سطح کارآمدی نظام بستگی به انتخاب اصلح دارد
موسی زارعی پور با اشاره به اینکه انتخابات مایه عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است گفت: سطح کارآمدی نظام بستگی به انتخاب اصلح دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  موسی زارعی پور در گفتگو با صبح زاگرس، در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات درنظام جمهوری اسلامی گفت:در حقیقت نظام اسلامی به هرانتخاباتی به عنوان فرصتی برای تقویت ارکان نظام به روش مردم سالاری دینی نگاه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:انتخابات شایسته داری مولفه های است که توجه به این مولفه ها می تواند جهت دهی فعالیت دلسوزان نظام اسلامی را مشخص سازد، مولفه هایی مانند مشارکت حداکثری ،مهم ترین مولفه و شاخصه انتخابات است درحالی که رهبر معظم انقلاب از این مولفه به عنوان یک راهبرد اساسی یاد می کنند.

,

زارعی پور ادامه داد:هرچند طبق فرمایش مقام معظم رهبری ،حضورحداکثری باید به نحوی باشد که دشمن را ازدست اندازی به ایران اسلامی مأیوس کند، بنابراین یکی دیگر از مولفه های انتخابات تراز انقلاب اسلامی انتخاب اصلح  است که حضرت آقا درتمامی انتخابات گذشته برضرورت انتخاب اصلح تاکید داشته اند.

,

فعال سیاسی گچساران در ادامه تصریح کرد:ارتقاء سطح کارآمدی نظام بستگی به انتخاب اصلح دارد و اگرمردم دنبال رئیس جمهور یا دنبال نماینده مجلس می گردند یا دنبال نمایندگان خبرگان رهبری و یا شوراهای اسلامی شهروروستا ؛در پی آنند که انسان های کارآمدی را براریکه مسئولیت بنشانند تا آنها بتوانند سطح کارآمدی نظام را افزایش بدهند و مشکلات مادی و معنوی مردم را حل کنند؛این خواست واقعی مردم است.

,

وی یادآور شد:این نکته رو  نیز یادآور می شوم که هرکس صلاحیتش درمرامر قانونی تایید شود،صالح است ،اما دربین صالح ها باید گشت وصالح تر را پیدا و انتخاب کرد و این هنر مردم است.

,

زارعی پور در ادامه با اشاره به توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انتخابات کشورمان گفت:اما چرا دشمن این قدر هزینه می‌کند که انتخابات رو خلوت کند؟،آیا ازاین تلاش مذبوحانه دشمن نباید فهمید که حضور پای صندوقهای رای مشت محکمی به دهان آنهاست؟البته برای حضور گسترده وحداکثری مردم درانتخابات همه توان و ظرفیت های نظام اسلامی ازدستگاها ،نهادها و مسئولان گرفته تا شخصیت ها و نخبگان می بایست وارد میدان شوند.

,

فعال فرهنگی گچساران ادامه داد:معمولا در همه ایام ،بخصوص این ایام منتهی به انتخابات ۱۴۰۰درجامعه شاهد هستیم که برخی ها عنوان می کنند که بعضا در انتخابات شرکت نمی کنند! که در واقع اولین دلیل عدم حضور بعضی افراد در پای صندوق رای ،نداشتن آگاهی لازم نسبت به امر مهم انتخابات است.

,

وی افزود: عده ای براین باور غلط هستند که رای مردم موثرنیست،در حالی که مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای سرنوشت خودشان را رقم می زنند و حضور حداکثری در انتخابات باعث تقویت و اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

,

زارعی پورتصریح کرد:انتخابات مایه عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است که مردم در طول این ۴۲ سال همواره در تمامی انتخابات و مواقع حساس نظام اسلامی با شایستگی و بصیرت حضور داشته اند، چرا که نظام ما یک نظام مردم‌سالاری دینی است و امر انتخابات، همان استمرار مردمی بودن نظام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه