اخبار داغ

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از یک‌ انتخاب خوب می‌گویند+تصاویر و فیلم

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از یک‌ انتخاب خوب می‌گویند+تصاویر و فیلم
شهروندان یاسوجی مطرح کردند: کاندیداها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید عملگرا، صادق با مردم ، جوان و باتجربه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این راستا شهروندان یاسوجی در اظهاراتی نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص انتخابات و ارئه دیدگاه های مختلف پیرامون عملکرد دولت و همچنین معرفی شاخصه های یک گزینه مناسب برای جایگاه ریاست جمهوری بیان کردند که شرح آن در زیر آمده است:

,

یکی از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت یازدهم و دوزادهم ترویج روحیه نشاط و شادی در جامعه بود، اما این موضوع محقق نشد، گفت: جوانان کشور به ورزش، نشاط، سرگرمی نیازمند هستند اما این موضوع در دولت فعلی محقق نشد هر چند برخی نورچشمی ها و وابستگان دولت از مزیت های مختلفی در حوزه اقتصاد و کسب جایگاه و منصب برخوردار شدند.

,

وی به افزایش هزینه ازدواج، بیکاری قشر جوان از طرفی ضعف در پاسخگویی به نیازهای شغلی این قشر اشاره کرد و گفت: یک انتخاب مناسب، ویژگی های مختلفی دارد از جمله  تجربه، مهارت، آگاهی نسبت به اقتصاد و ترویج دهنده مشاغل آزاد برای رفع  بیکاری را می توان اشاره کرد.

,

 

,

یکی از جوانان شهر یاسوج اظهار داشت: دولت فعلی با شعار آمد اما در مقام عمل این شعارها محقق نشد از طرفی رشد و پیشرفت کشور در ابعاد گوناگون برای کشور صورت نگرفت.

,

وی آگاهی و اِشراف مردم نسبت به سیاست و  قانون اساسی را ملاک یک انتخاب مناسب در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و گفت: بلوغ سیاسی  و فکری در انتخاب یک گزینه مناسب برای جایگاه ریاست جمهوری موثر است.
 

,
,

, ,

این شهروند انتخاب و انتخابات را به منزله دخالت در تحولات کشور دانست و افزود: برای تاثیر گذاری در امورات کشور نیازمند حق انتخاب هستیم و  یک انتخاب خوب برخواسته از آگاهی نسبت به سیاست و قوانین کشور است، از طرفی اگر شرایط یک انتخاب مناسب را پیگیری نشده باشد بدون شک گزینه انتخابی در انتخابات می تواند یک انتخاب غلط و براساس تقلید از دیگران باشد.

,

جوانی که دارای تحصیلات دانشگاهی بود و از نداشتن شغل گلایه داشت، اظهار کرد: به نظر می رسد ایجاد شغل در وعده های مسئولان محقق نشد هر چند در تریبون ها برای جلب آرای مردم از ایجاد شغل چندین هزار نفری موضوعاتی مطرح شد.

,

 

,

, ,
 
,

این جوان به عملگرایی کاندیداها برای حضور در انتخابات و صداقت در گفتار و عمل به وعده ها اشاره کرد و گفت: نسل جوان در انتخابات ریاست جمهوری افراد عملگرا و دارای برنامه را انتخاب می کنند.

بانوی یاسوجی با اشاره به اینکه بانوان دارای توانمندی های مختلفی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند و باید از ظرفیت آنها برای رشد و پیشرفت کشور استفاده کرد، گفت: به نظر می رسد شرایط مطلوبی برای اشتغال بانون از طریق اعطای تسهیلات به وجود نیامد.

,
,
,

, ,
 
,

وی عملکرد دولت را در حوزه اشتغال بانوان  نمره  "-4-"ر از 20  اعلام کرد و گفت: فردی که دلسوز و همصدا با مردم، قاطع در تصمیم گیری، جوان و کاردان، و  وام دارو وابسته به جناح های سیاسی نباشد می تواند گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری باشد.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه