اخبار داغ

استاندار لرستان:

سدهای "کمندان و تاج امیر" لرستان آماده آبگیری است

سدهای "کمندان و تاج امیر" لرستان آماده آبگیری است
خادمی گفت: سدهای کمندان و تاج امیر لرستان آماده آبگیری است و به زودی به بهره برداری می رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق لرستان و بهسازی شبکه های روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری اظهار داشت: شروع طرح بازسازی شبکه های روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری طرحی ارزشمند برای استان لرستان است زیرا هم پراکندگی روستایی و هم دارای مناطق عشایری بوده و قاعدتاً جزء استان‌های هدف این طرح خواهد بود که بیشترین منافع را برای استانهایی مثل لرستان خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی به ضرورت برق رسانی به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد امروزه روستائیان به زعم گذشته فقط یک روشنایی معمولی را نمی‌خواهند بلکه برای کارهای اقتصادی و فعالیت‌های سرمایه‌گذاری نیازمند انرژی هستند بنابراین بحث بازسازی شبکه ها خیلی لازم و ضروری است.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: در لرستان حدود هزار میلیارد پست در دست احداث است و از وزیر نیرو می خواهیم با عنایت به اینکه با تزریق اعتبارات امکان نتیجه دهی در همین دولت وجود دارد دستورات لازم را در این زمینه صادر نمایند.

,

خادمی بیان کرد: در سیل ۹۸ استان لرستان در زمینه تجهیزات به شدت دچار مشکل شده که ضرورت دارد شرکت برق استان از نظر خودرو ، جرثقیل و سایر تجهیزات حمایت شود.

,

وی با اشاره به مشکلات سد سازی در لرستان گفت: این موضوع تا چندی پیش یکی از مسائل مهم استان بود که خوشبختانه دو سد در استان لرستان (سد کمندان و سد تاج امیر) آماده آبگیری است و اگر این دو پروژه در لیست پروژه های افتتاحی قرار گیرد می توان برخی از مشکلات آن را حل کرد و دو سد را تا خرداد یا تیر ماه به نتیجه برسانیم که آثار خیلی خوبی برای استان لرستان خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه