اخبار داغ

محمد گلریز:

مشارکت حداکثری در انتخابات، ایران را در جهان قوی‌تر نشان می‌دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات، ایران را در جهان قوی‌تر نشان می‌دهد
خواننده سروده های انقلابی گفت: شرکت حداکثری مردم می‌تواند ایران را خیلی قوی تر در جهان نشان دهد و به جهان بگوید که مردم ایران پای انقلاب ایستاده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خواننده سروده های انقلابی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات مسئله بسیار بزرگی است و خیلی حساس است چشم تمام جهانیان به انتخابات ایران است البته مردم ما همیشه نشان دادند با همه مشکلات، ناراحتی ها در این چهل و چند سال که انتخابات های زیادی برگزار شده هر دفعه حضور پرشور در انتخابات دارند و این خیلی جای خوشبختی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمد گلریز گفت: مردم ایران خیلی باهوش هستند و تمام مسائل سیاسی را خوب درک می کنند می دانند که الان موقعیت ایران چگونه است.

,

وی افزود: دشمنان منتظر بهانه هستند ظلم شان را بیشتر کنند مسئله انتخابات می‌تواند تو دهنی بزرگی به دشمنان این مرز و بوم باشد هم وظیفه شرعی و هم وظیفه ملی ماست که در انتخابات شرکت کنیم البته هر کسی سلیقه خاص خود را دارد و می تواند فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.

,

گلریز ادامه داد: شرکت حداکثری مردم می‌تواند ایران را خیلی قوی تر در جهان نشان دهد و به جهان بگوید که مردم ایران پای انقلاب ایستاده‌اند همانند سال های قبل در انتخابات شرکت می کنند سرنوشت خود را تعیین می کنند این بار هم مردم خصوص هنرمندان که همیشه امتحان خود را پس دادند در انتخابات شرکت خواهند کرد.

,

وی در پایان گفت: مردم ایران با وحدت و همبستگی خودشان مشت محکمی تو دهن دشمنان این کشور می زنند و وارد صحنه انتخابات می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه