اخبار داغ

چهره سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمدی مطرح کرد؛

حضور در انتخابات یعنی بیمه‌شدن جمهوری اسلامی/ برای آینده بهتر باید تنور انتخابات را داغ کنیم

حضور در انتخابات یعنی بیمه‌شدن جمهوری اسلامی/ برای آینده بهتر باید تنور انتخابات را داغ کنیم
شاهرخ کناری گفت: اگر می خواهیم در آینده این کشور تاثیرگذار باشیم و سرنوشت خود را تعیین کنیم فارغ از شعارها باید در انتخابات شرکت کنیم و کید دشمن را به خودش برگردانیم؛ حضور در انتخابات به معنی بیمه شدن جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ کناری در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص حضور در انتخابات گفت: افتخار استان ما این است که هر چه داریم از انقلاب اسلامی است قبل از انقلاب هیچ نداشتیم اما اکنون به برکت این نظام پیشرفت زیادی کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شاهرخ کناری گفت: هر سال به طور میانگین یک انتخابات برگزار می شود و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پررنگی در همه انتخابات ها داشته اند.

,

وی افزود: اگر ما می خواهیم اینده بهتری داشته باشیم باید تنور انتخابات را داغ کنیم و پشت این نظام باشیم که برای ما و استان ما خدمات و برکات بسیار زیادی داشته است.

,

کناری تاکید کرد: اگر می خواهیم در آینده این کشور تاثیرگذار باشیم و سرنوشت خود را تعیین کنیم فارغ از شعارها باید در انتخابات شرکت کنیم و کید دشمن را به خودش برگردانیم؛ حضور در انتخابات به معنی بیمه شدن جمهوری اسلامی است.

,

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد تاکید کرد: معاندینی که در تلاش هستند در انتخابات شرکت نکنیم خیر ما را نمی خواهند.

,

وی در پایان گفت: همه کشور باید در انتخابات شرکت کنند مردم استان کهگیلیه و بویراحمد به خاطر همه برکات نظام برای این استان و شهر یاسوج باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه