اخبار داغ

فرماندار جاجرم:

فضای مجازی دربرگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی دارد

فضای مجازی دربرگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی دارد
مصطفی حاج زاده گفت: بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری رسانه‌ها و فضای مجازی باز می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مصطفی حاج زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در اولین جلسه هم اندیشی مدیران کانال های مجازی جاجرم با محوریت انتخابات با بیان اینکه رسانه ابزار توسعه است، اظهارکرد: امروز نقش رسانه ها و فضای مجازی از یک ابزار اطلاع رسانی انتشار اخبار فراتر رفته و تبدیل به حوزه نقش آفرین در جهت دهی جامعه و ارتقای مباحث فرهنگی با هدف روشنگری جامعه و جابجا کردن مواضع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

نماینده عالی دولت در خصوص نقش موثر رسانه ها و فضای مجازی در برگزاری پرشور انتخابات سال ۱۴۰۰ بیان کرد:  بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری  رسانه‌ها و فضای مجازی برمی گردد و شایسته است  که رسانه‌ها و مدیران کانال ها با مسئولین همراه باشند تا سطح مشارکت عمومی بالا رود.

,

فرماندار جاجرم بر ضرورت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت شبکه مجازی تاکید  و اظهارداشت: با توجه به وضعیت کرونا و مخاطب پذیری بالای شبکه های مجازی، این فضا می تواند به عنوان مکمل فضای حقیقی و فیزیکی، برای اطلاع رسانی شفاف به گروه های هدف مورد استفاده قرار گیرد چراکه بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری رسانه‌ها و فضای مجازی باز می‌گردد.

,

علی اصغر شکوری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم نیز در این جلسه گفت: فرا مکان و فرازمان بودن فضای مجازی و در دسترس بودن آن، موجب شکل گیری شیوه جدیدی از تعاملات اجتماعی نسبت به گذشته شده است و تغییراتی شگرف در سبک زندگی، تعاملات اجتماعی و حتی مشارکت سیاسی و نحوه آن به وجود آورد ه است.

,

شکوری افزود: انتظار ما از مدیران و فعالان گروه های مجازی این است که در انتخابات نقش فعال و گسترده ای داشته باشند و در تولید محتوا با موضوع مشارکت همگانی گام بردارند و از نشر مطالبی که مردم را نا امید و مایوس می کند پرهیز شود.

,

انتهای پیام/ تقی زاده 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه