اخبار داغ

فرهنگ گذشت،یکی از گام های بندگی؛

توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان فرسقجی در آستانه عید سعید فطر

توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان فرسقجی در آستانه عید سعید فطر
و چه زیباست معنای معنوی زکات فطره که آدمی از مال خود در راه نیازمندان بگذرد و این گونه در پایان سی روز روزه داری از همه نظر پاک شود و در روزعید سعید فطر، جشن تولدی تماشایی برای بندگی خود بگیرد و همچون سیمرغ دوباره متولد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، خداوند رحمن و رحیم در پایان مهمانی سی روزه ای که برای صفا دادن و جلا بخشیدن دل ها و قلب های مؤمنین تدارک دیده، ضیافتی تماشایی به پا کرده و آن گستردگی بخشش و عنایتش به روزه داران در روز عید سعید فطر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در قنوت نماز عید بزرگ فطر، این عید بندگی آمده که؛ اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ و خداجویان، خداوند بلند مرتبه را اهل بزرگى، عظمت، شایسته بخشش و قدرت و سلطنت و نیز شایسته عفو می خوانند.

,

فطرت انسانی پاک است و چه بسیار افراد نیک اندیشی که در روز عید فطر، دلشان آرام و قرار ندارد و از خداوند می خواهند تا آنان نیز نسبت به محرومان و نیازمندان از مال و دارایی خود بگذرند و ببخشند ودر دریای کرامت الهی با تأسی از سیره علوی قطره ای شوند برای رسیدن به خالق هستی.

,

و چه زیباست معنای معنوی زکات فطره که آدمی از مال خود در راه نیازمندان بگذرد و این گونه در پایان سی روز روزه داری از همه نظر پاک شود و در این روز جشن تولدی تماشایی برای بندگی خود بگیرد و با اشاعه فرهنگ گذشت گام نخست پر گشودن برای سیمرغ شدن را بیاموزد و مسیر رشد و تعالی خود را طی کند.

,

و اما این روزها و در آستانه عید سعید فطر به همت بسیجیان و خیران فرسفجی و با کمک مرکز نیکوکاری غدیر، 60 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان شهر و چند روستای بخش قلقلرود توزیع شد.

,

بی تردید در دیگر نقاط شهرستان تویسرکان هم مردم خداجوی این دیار در این روزها، همچون سال های گذشته دل های محرومان را شاد می کنند حتی شده با یک بسته معیشتی ساده.

,

خداوند کریم در روز عید فطر بخشندگی خود را نشان می دهد و بیایید بزرگترین دعا و خواسته ما از حالق هستی این بخشنده ترین بخشندگان دعا برای ظهور امام عصر(ع) باشد که اگر مهدی فاطمه(س) ظهور کنند؛ دنیا رنگ آرامش و عدالت علوی به خود می گیرد، یوسف گمگشته ما دستگیری از نیازمندان را خوب می داند و دست نوازشش علی گونه یتیم نواز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه