اخبار داغ

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار:

هم اندیشی، برنامه سازی و حضور هنرمندان در جامعه نقش نبض حوزه فرهنگ را دارد

هم اندیشی، برنامه سازی و حضور هنرمندان در جامعه نقش نبض حوزه فرهنگ را دارد
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان با حضور فرمانده سپاه مقاومت بسیج شهرستان بهار و کارگروهان فرهنگی_هنری شهرستان بهار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در مراسم تودیع معارفه مسئول بسیج هنرمندان که در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد اظهار داشت: هدف از تشکیل بسیج هنرمندان استفاده از ظرفیت بالای هنری و ادبی افراد انقلابی در پیشبرد اهداف کلان فرهنگی انقلاب اسلامی است و تا حدود زیادی توانستیم به این هدف نزدیک شویم و از سرهنگ مهدی ساعد مسئول قبلی سازمان بسیج هنرمندان تقدیر و تشکر می نماییم که با فعالیت های جهادی که در این مدت داشتند باعث تحقق و پیشبرد اهداف این سازمان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شهنوازیان با بیان اینکه جریان سازی هنری و ادبی در بین اقشار اولویت خوبی است که در جامعه ایجاد شده است، گفت: هم اندیشی، برنامه سازی و حضور هنرمندان در جامعه نقش ضربان در حوزه فرهنگ را دارد و نیروهای انقلابی در تحقق اهداف انقلاب و ارتقاء اهداف هنری نقش مهمی ایفا می نمایند.

,

وی همچنین تصریح داشت: خوشبختانه قشر وسیعی از اهالی شهرستان به عنوان هنرمند شناخته شده اند و شهرستان بهار از نظر هنری و فرهنگی غنی است و این پتانسیل میتواند نقش مهمی در دعوت اقشار جامعه به حضور حداکثری در انتخابات داشته باشد. سرهنگ ساعد نیز هدف اصلی سازمان بسیج را جریان سازی دانست، تفکری که برگرفته از فرهنگ سیدالشهد است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار همدلی و همگرایی را برای تحقق اهداف و مولفه های هنری موثر دانست و آن را عنصری برای جریان سازی عنوان داشت.

,

سرهنگ ساعد نیز گفتمان سازی و ترویج تفکر بسیجی را برای اعتلای نظام ضروری دانست و از مسئولین تقاضا داشت که حمایت های خود را در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی دریغ ننمایند و مثل همیشه یاری گر این قشر هنرمند باشند.

,

در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهار از زحمات سرهنگ ساعد تقدیر و سرهنگ یگانه را به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان معرفی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه