اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تصادف در جاده تره‌بار اراک

تصادف در جاده تره‌بار اراک
صبح امروز برخورد 4 دستگاه خودروی باری در جاده تره بار، پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صبح امروز بر اثر برخورد چهار خودرو وانت نیسان و وانت پیکان در جاده تره‌بار اراک حادثه آفرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

برخورد 4 دستگاه خودروی باری در جاده تره بار، پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت

,

 نجاتگران آتش نشانی اراک سه مصدومی که بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروی باری سبک در اتاقک خودروها گرفتار شده بودند را نجات داده و دو فوتی این حادثه را نیز از لابه لای آهن پاره های آنها خارج کردند.

,

 مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی اراک که در محل حادثه حضور یافته بود درباره این حادثه گفت: چهار دستگاه خودرو ( دو دستگاه نیسان، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه وانت پراید) که همگی نیز حامل بار بودند به علت نامعلوم با یکدیگر به برخورد کرده و شدت آن به حدی بود که اتاقک آنها در هم پیچیده شده بود.

,

 وی با اشاره به اینکه تمامی سرنشینان خودروها در درون اتاقک آنها محبوس و گرفتار شده بودند، افزود: با توجه به شرایط موجود در صحنه حادثه، نجاتگران آتش نشان به چند گروه تقسیم شده و ضمن ایمن سازی محل حادثه جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، هر یک از تیم های نجات با استفاده از تجهیزات مخصوص و ست هیدرولیک امداد و نجات اقدام به برش بدنه خودروها کرده و عملیات نجات افراد گرفتار را با سرعت و دقت عمل بالا آغاز کردند.

,

 این مدیر منطقه عملیات آتش نشانی اراک تصریح کرد: ناجیان آتش نشان پس از تلاش فراوان تمامی پنج نفر سرنشین را از درون اتاقک های در هم پیچیده خودروها خارج کرده و برای معاینه به همکاران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

,

وی در پایان گفت: پس از معاینه پزشکی، متأسفانه فوت دو نفر از آنها تأیید و سه نفر دیگر جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای عملیاتی نیز با ایمن سازی محل حادثه و جابجایی خودروها به حاشیه امن جاده و تحویل محل به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند.

,

  گفتنی است؛ علت بروز این حادثه  توسط عوامل راهور در دست بررسی می باشد.

,

جاده تره بار اراک مشکلات زیادی دارد به گونه ای که درودگر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی سال 97 در مصاحبه با خبرنگار این معاونت گفته بود: در خصوص بررسی مشکلات جاده میدان میوه و تره و بار اراک، مشکلات موجود با دستگاه های اجرایی دخیل در این حوزه مطرح و راه کارهای لازم از جانب مسئولان بررسی گردید.

,

وی در خصوص وظیفه شهرداری اراک گفت: شهرداری موظف است ایمن‌سازی ورودی قبل از میدان امام حسین را به‌صورت کامل انجام دهد که شامل: جمع‌آوری بلوار وسط، نصب تابلو، نصب چراغ‌های مربوطه و نصب گل میخ تا دویست متر قبل از ورودی به بلوار از سمت تره بار می شود.

,

هم چنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان موظف به رنگ آمیزی جاده به طور کامل، نصب تابلوهای مورد نیاز از ابتدای ورودی، ایمن سازی ورودی از سمت مبارک آباد به شهر اراک و میدان تره بار و احداث باند کند رو است.  

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه