اخبار داغ

تردد به آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در عید فطر ممنوع شد

تردد به آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در عید فطر ممنوع شد
رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج گفت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان البرز، ورود مردم طی ۲ روز آینده به بهشت سکینه(س) کرج ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حمیدرضا عسگری امروز چهارشنبه گفت: ستاد مقابله با کرونا استان البرز صبح امروز در نشست خود  با توجه به استمرار موج چهارم کرونا در استان  مصوبه تعطیلی بهشت سکینه (س) را تصویب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از تجمع افراد در آرامستان بهشت سکینه (س) و کاهش شیوع ویروس کرونا صورت می پذیرد.

عسگری اظهار داشت: با توجه به اینکه در سالهای گذشته در اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی، خانواده های عزادار به زیارت اهل قبور می آمدند، امسال نیز این پیش بینی شد اما با توجه به شرایط خاص و استمرار موج چهارم کرونا ترجیح بر این است که شهروندان از راه دور به زیارت اهل قبور بپردازند.

وی تصریح کرد: در این ایام به خصوص موج چهارم کرونا، همکاران من در آرامستان روزهای سختی را پشت سر می گذارند که امید می رود شهروندان به توصیه های بهداشتی توجه کنند تا بتوانیم با موفقیت از موج چهارم عبور کنیم.

رییس  سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: شهروندان برای آگاهی از اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی آرامستان بهشت سکینه(س)، محدودیت ها و امثال آن  می توانند از طریق مراجعه به سایت  aramestan.karaj.ir، تماس با شماره ۱۵۳۰ و یا کد دستوری *۶۶۵۵*۱۵۳۰# در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات صحیح را دریافت کنند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه