اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت حداکثری مردم، یکی از راهبردهای اساسی در انتخابات است/ نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

مشارکت حداکثری مردم، یکی از راهبردهای اساسی در انتخابات است/ نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و هر اندازه مشارکت بالا باشد، نظام سیاسی کشور، قوام و دوام بیشتری پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه انتخابات، شرایط خاصی دارد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود که در ادامه فرمایشات قبلی در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات بود، موارد بسیار مهم و راهگشایی را مورد تاکید قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات را یک فرصت دانستند، خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند نباید اقدامی صورت پذیرد که مردم برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای، دلسرد شوند.

,

حسینی افزود: رهبر انقلاب تاکید کردند که نامزدهای انتخابات با وعده‌ها و حرف‌های فریبنده در این کارزار، حضور پیدا نکنند بلکه شرایط کشور را بدانند و آگاه شوند و برنامه‌های خود را مبتنی بر مسائل واقعی، تدوین و تبیین کنند.

,

وی تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور در انتخابات با تکیه بر مسائل غیرواقعی، باور مردم را با شک و تردید ایجاد کرده و سبب بی‌انگیزگی مردم می‌شود.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات، یکی از نمونه‌های اساسی دموکراسی است یعنی در نظام جمهوری اسلامی، اِعمال حاکمیت بر مردم از طریق مشارکت مردم در انتخابات، تحقق پیدا می‌کند.

,

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و هر اندازه مشارکت بالا باشد، نظام سیاسی کشور، قوام و دوام بیشتری پیدا می‌کند.

,

حسینی با اشاره به مهمترین شاخصه‌های انتخابات اظهار داشت: اولین بحث، حضور و مشارکت مردم است که رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که این موضوع را در سخنرانی‌های متعدد عنوان کرده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم، یکی از راهبردهای اساسی در انتخابات است که کشور را از حیث دست‌اندازی دشمن به کشور، مصون‌سازی می‌کند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در 17 اردیبهشت 84 در شهر جیرفت، گفت: ایشان در آنجا به صراحت فرمودند که اصل حضور و مشارکت مردم در انتخابات حتی از انتخاب اصلح هم مهمتر است.

,

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، رمز بقا و تداوم انقلاب و ارتقای جایگاه و باور مردم به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

 

,  ,  ,

*‌ حضور بی‌دغدغه مردم در انتخابات مظهر وحدت و انسجام است

, *‌ حضور بی‌دغدغه مردم در انتخابات مظهر وحدت و انسجام است, *‌ حضور بی‌دغدغه مردم در انتخابات مظهر وحدت و انسجام است,

حسینی با بیان اینکه موضوع مهم بعدی، امنیت و آرامش انتخابات است، اظهار داشت: شرایط باید طوری رقم بخورد و مولفه‌ها طوری تدوین شود که مردم با بینش کامل، آرامش و بدون دغدغه در انتخابات شرکت کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: در این صورت، انتخابات به مظهر وحدت و انسجام ملی تبدیل می‌شود.

,

حسینی ابراز کرد: قاعدتاً تشنج، درگیری و ناامن کردن فضا، فرصت انتخابات را تبدیل به تهدید کرده و متعاقب آن حضور مردم کمتر شده و حرف و حدیث‌ها زیاد شده و در نتیجه وحدت و انسجام ملی را تهدید می‌کند.

,

وی، موضوع مهم بعدی را سلامت انتخابات بیان کرد و افزود: رای مردم، امانت است و وقتی رای‌ها تحویل داده می‌شود، مسئولان مربوطه موظف‌اند امانتداری کرده و در حفظ و نگهدای این امانت کوشا باشند.

,

حسینی تاکید کرد: وجود دغدغه در حوزه سلامت انتخابات سبب ایجاد نگرانی و بدبینی در مردم می‌شود.

,

 

,

*‌ نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

, *‌ نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند, *‌ نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند,

نماینده مردم خدبنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع بعدی، فراگیر بودن انتخابات است، گفت: باید بستری فراهم شود که تمام استعدادها و گرایش‌ها در انتخابات حضور پیدا کنند.

,

وی اظهار داشت: یکی از آرمان‌های انقلاب که در قانون اساسی نیز آمده این است که همه افکار و سلایق در انتخابات حاضر شوند و وقتی این اتفاق بیفتد، شایسته‌ها غربال شده و مردم نیز به راحتی و با دست باز، بهترین فرد را انتخاب می‌کنند.

,

حسینی با تاکید بر اینکه رقابت بین نامزدها در انتخابات باید سالم باشد، خاطرنشان کرد: تمام نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و از هرگونه تهمت، افترا، تخریب، بزرگنمایی مشکلات کشور و هزینه‌های غیرواقعی پرهیز کنند.

,

وی افزود: هزینه‌تراشی غیرواقعی، ذهن مردم را ناآرام می‌کند که باید پرهیز شود مخصوصا در این دوره که مردم از حیث معیشتی در مشکل هستند و هزینه‌تراشی غیرواقعی قطعاً به افکار عمومی مردم اثر می‌گذارد.

,

حسینی تاکید کرد: در صورتی که این موارد به درستی رعایت و اجرا شود منجر به انتخاب فرد شایسته و اصلح خواهد شد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند انتخابات باید به‌گونه‌ای پیش برود که فرد اصلح بر مَسند قدرت بنشیند چرا که رمز تداوم، تعالی و آرامش جامعه در انتخاب اصلح است که حاصل برگزاری انتخابات مطلوب است.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم چنین انتخاباتی برگزار شده و با انتخاب فرد اصلح و شایسته هم مردم به آینده امیدوار و خوش‌بین شوند و هم مشکلات کشور حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه