اخبار داغ

خدمت بی منت ادامه دارد؛

طبخ غذای گرم،کمک مومنانه بسیج عشایری درسیستان و بلوچستان/ 60 بسته معیشتی توزیع شد

طبخ غذای گرم،کمک مومنانه بسیج عشایری درسیستان و بلوچستان/ 60 بسته معیشتی توزیع شد
حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از توزیع 60 بسته معیشتی در تداوم رزمایش کمک مومنانه در بین مناطق عشایری استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فروغی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه، بار دیگر 800 پرس غذای گرم با همکاری پایگاه بسیج عشایری شهید رمضان بزی و حسین بن علی (ع) طبخ و در بین مردم محروم مناطق عشایری توزیع شد.

 وی افزود: از این تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم توسط پایگاه بسیج عشایری شهید رمضان بزی و ۷۰۰ پرس غذای گرم توسط خیرین و گروه های جهادی بسیج حوزه عشایری حسین بن علی (ع )، در ماه مبارک رمضان طبخ و  توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این ایام کرونایی که بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی و گرفتاری های ‏شغلی روبرو هستند، ما شاهد عنایت الهی به ملت هستیم که چگونه هموطنانمان به فکر یکدیگر بوده و با کمک های مومنانه در ‏رفع نیازهای نیازمندان تلاش می کنند.‏

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان خاطر نشان کرد: در تداوم این رزمایش و ارائه خدمات بی منت، 60 بسته معیشتی نیز توسط گروه جهادی پایگاه "شهید نورا"، حوزه عشایری حسین بن علی (ع) در ماه مبارک رمضان توزیع شد که این اقلام شامل برنج، روغن، قند، رب، ماکارونی و سویا است.

فروغی با تاکید بر این مطلب که رزمایش کمک مومنانه نماد همدلی و خدمت بی‌منت است، اذعان کرد: کمک، همدلی و یکی بودن توصیه دین اسلام است که امروز به خاطر شرایط کرونا در قالب کمک‌های مومنانه انجام می‌شود، حرکتی که یکی از نمادهای مجسم ارزش‌های نظام انقلابی و ولایی است و فرهنگ زیبای عشق به مردم را نمایان می‌کند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه