اخبار داغ

بازارچه‌های صنایع‌دستی اقوام ایرانی در محوطه میراث جهانی تخت جمشید برپا می‌شوند

بازارچه‌های صنایع‌دستی اقوام ایرانی در محوطه میراث جهانی تخت جمشید برپا می‌شوند
نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس در راستای رفع موانع و تأمین سرمایه پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، جمشید معینی در این نشست اظهار کرد: از 10 پروژه مهم این ستاد 2 پروژه متعلق به بخش گردشگری وصنایع دستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بیان کرد: ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی اقوام ایرانی در محوطه میراث جهانی تخت جمشید باهدف نمایش فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام کهن ایرانی به دیگر ملت‌ها و همچنین ایجاد اشتغال، یکی از این دو طرح مهم ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس است.
,
 
,
وی ادامه داد: این طرح برای 100 نفر به‌طور مستقیم و 400 نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد کرد.
,
 
,
معینی گفت: دومین طرح مهم گردشگری در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس ایجاد و رفع موانع راه‌اندازی مجتمع‌های سنتی، بوم‌گردی و هتل‌ها خواهد بود.
,
 
,
 سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ابراز کرد: در سال گذشته طرح‌های مصوب این ستاد شامل بوم‌گردی معصوم با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی، باغ‌موزه مشاهیر فارس با پیشرفت فیزیکی 69 درصدی و هتل رویال با تغییر مالکیت آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
,
 
,
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» اشاره کرد و افزود: «رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان با برنامه‌ریزی وهم‌زایی بین دستگاه‌ها هموار خواهد شد و پیشرفت هرچه بیشتری را شاهد خواهیم بود.»
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه