اخبار داغ

در آخرین کاری هفته؛

بورس سبزپوش ماند/ ارزش معاملات بازار سهام از ۱۱ هزار میلیارد تومان گذشت

بورس سبزپوش ماند/ ارزش معاملات بازار سهام از ۱۱ هزار میلیارد تومان گذشت
شاخص کل بورس امروز مثبت بود و رشد ۴۴۵۲ واحدی را ثبت کرد و ارزش معاملات تالار شیشه‌ای به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز با افزایش تقاضا و روند مثبت آغاز بکار کرد البته در ادامه با افزایش عرضه مواجه و از رشد شاخص کل بورس کاشته شد و شاخص در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت اما در نهایت در آخرین روز کاری هفته سبزپوش ماند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۶۰۲ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۹۵۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۶۰۲ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۹۵۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۱ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۰۰۴ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها حدود ۴۳۳ تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۴۴۵۲ واحد افزایش به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۸۰ واحد رسید اما شاخص هم‌وزن منفی بود و با افت ۱۳۸۸ واحدی به عدد ۴۱۷ هزار و ۸۶۷ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۴۴۵۲ واحد افزایش به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۸۰ واحد رسید اما شاخص هم‌وزن منفی بود و با افت ۱۳۸۸ واحدی به عدد ۴۱۷ هزار و ۸۶۷ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۴۵۶ هزار معامله و به ارزش ۴۱۹۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی چادر ملو، بانک پاسارگاد و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس گذاشتند ورد مقابل نماد سرمایه گذاری تامین اجتماعی با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۶۵ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۴۹۲ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۶۵ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۴۹۲ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۱۴۶ هزار نوبت و به ارزش ۷۴۷۰ میلیارد تومان را معامله کردند.
,
 
,
نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس و ذغال سنگ پروده طبس بیشترین اثر مثبت را در رشد شاخص فرابورس گذاشتند و در مقابل صنایع ماشین های اداری ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه