اخبار داغ

نماینده جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با دانا:

فلسطین آماده رویارویی همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی است/ ایران نقش بزرگی در حمایت از مردم فلسطین دارد

فلسطین آماده رویارویی همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی است/ ایران نقش بزرگی در حمایت از مردم فلسطین دارد
ابوشریف با بیان اینکه ما در حال تلاش برای ایجاد وحدت در میان تمام مردم در کرانه باختری، نوار غزه، مناطق اشغال 1948 و خارج از فلسطین هستیم اظهار کرد: ما می‌خواهیم مردم را به سمت رویارویی همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی بسیج کنیم تا جایی این رژیم دیگر نتواند به هیچ عنوان زمام امور را در دست داشته باشد.
[

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره نقش ایران در حمایت از مقاومت فلسطین گفت: ایران نقش بسیار بزرگی در زمینه حمایت از مقاومت مردم فلسطین ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مردم فلسطین، مردم ممتاز و مقاومی هستند افزود: با این حال مردم فلسطین به حمایت امت اسلامی نیاز دارند اما تنها کشور در دنیا که از مردم فلسطین به ویژه از نظر توانمندی‌های تسلیحاتی حمایت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

,

 ابوشریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها در داخل فلسطین حمایت خود را نشان نداده است اظهار کرد: ایران در خارج از مرزهای فلسطین مانند حزب ‌الله لبنان نیز از مقاومت حمایت کرده است و اگر حزب‌الله لبنان توانمندی به دست آورده و به خطر اول برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده تنها به خاطر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران بوده که به تقویت آن کمک کرده است. این حمایت‌ها همچنین در انصارالله یمن، عراق و سوریه نیز دیده می‌شود.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه ایران نقش اصلی در زمینه حمایت از مردم فلسطین را دارد ادامه داد: ما فلسطینیان از جمهوری اسلامی ایران اعم از رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان آن به خاطر انجام این وظیفه انسانی و اخلاقی نسبت به فلسطین و مردم آن و حمایتشان از حقوق بر حق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم.

,

وی درباره وضعیت غزه گفت: رهبران فلسطینی در تلاشند تا زمام امور را در این جنگ در دست بگیرند و اجازه ندهند که رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین کنترل امور را در دست داشته باشد.

,

ابوشریف با بیان اینکه ما در حال تلاش برای ایجاد وحدت در میان تمام مردم در کرانه باختری، نوار غزه، مناطق اشغال 1948 و خارج از فلسطین هستیم افزود: ما می‌خواهیم مردم را به سمت رویارویی همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی بسیج کنیم تا جایی این رژیم دیگر نتواند به هیچ عنوان زمام امور را در دست داشته باشد.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه شعار ما این است که  اگر اقدامی انجام دهید ما چند برابر آن را تلافی خواهیم کرد اظهار کرد: در حال حاضر دشمن شکست خورده و کنترل امور را از دست داده و دچار تردید شده است. زیربنای رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و مقاومت واکنشی بسیار شدید را به حملات این رژیم در غزه از خود نشان داده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه