اخبار داغ

اردوغان به پوتین:

باید به اسرائیل درسی قاطع و بازدارنده داد

باید به اسرائیل درسی قاطع و بازدارنده داد
رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید جامعه بین‌المللی باید درسی بازدارنده به اسرائیل بابت اقداماتش علیه فلسطینی‌ها بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه به «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفته جامعه بین‌المللی باید به اسرائیل بابت اقداماتش علیه فلسطینی‌ها درسی «بازدارنده» داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دفتر ارتباطات ریاست‌جمهوری ترکیه اعلام کرده اردوغان و پوتین روز چهارشنبه تماس تلفنی برقرار کرده‌اند.
,
 
,
رئیس‌جمهور ترکیه در این تماس تلفنی تأکید کرده «جامعه بین‌المللی باید به اسرائیل درسی قاطع و بازدارنده بدهد.» اردوغان علاوه بر این از شورای امنیت سازمان ملل خواست در تحولات فلسطین دخالت کرده و «پیامی آشکار و قاطع» به اسرائیل ارسال کند. 
,
 
,
رئیس‌جمهور ترکیه همچنین پیشنهاد ایجاد یک قوای بین‌المللی برای محافظت از فلسطینی‌ها را مطرح کرد. 
,
 
,
اردوغان پیشتر و در پی درگیری‌های میان پلیس رژیم صهیونیستی و نمازگزارن فلسطینی در مسجد الاقصی از اسرائیل به عنوان «یک کشور تروریست بی‌رحم» یاد کرد. 
,
 
,
رژیم صهیونیستی در ایام ماه مبارک رمضان حملات خود را به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و اهالی قدس شدت بخشیده است. اقدامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است.
,
 
,
در حالی که تجاوزها و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در اراضی اشغالی و حملات جنایتکارانه به نوار غزه ادامه دارد، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت و مجروح شدن دهها نفر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
,
 
,
ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد. رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه