اخبار داغ

نماز عید فطر در سنندج اقامه شد

امام جمعه سنندج: مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی متحد شوند

امام جمعه سنندج: مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی متحد شوند
مردم اهل سنت و اهل تشیع ساکن سنندج امروز در اجتماعاتی باشکوه نماز عید فطر را اقامه کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، صبح امروز مردم اهل سنت سنندج در صحن قدیم مسجد جامع و مردم اهل تشیع نیز در فضای باز پیاده راه فردوسی این شهر نماز عید فطر را اقامه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان سخنران نماز عید فطر اهل تشیع در خیابان فردوسی بود و در سخنانی به ویژگی های مومنان واقعی اشاره کرد و گفت: صفای در عمل موجب صفای در کسب می شود و کسی که باطنش صاف شود همه امورش اصلاح می شود.

,

وی افزود: باید درود بفرستیم به روح شهدای افغان که متاسفانه افکارهای سیاه این عزیزان را به خاک و خون کشیدند لذا ما این جنایت را محکوم می کنیم و برای خانواده هایشان آرزوی صبر داریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد و گفت: برای مردم مظلوم فلسطین نیز آرزوی نابودی شر دشمنان داریم.

,

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات یک اصل است و امیدواریم توجه ویژه به انتخابات شود.

,

وی افزود: انتخاب فرد اصلح و شایسته کشور را از مسایل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به مسیر درست هدایت خواهد کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در بحث انتخاب فرد اصلح باید ملاک های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: بیکاری جوانان و معضلات اشتغال در جامعه، مشکلات مردم در مناطق حاشیه نشین زیبنده جمهوری اسلامی نیست و با وجود این همه منابع و ظرفیت های که داریم نباید این همه آسیب اجتماعی گریبانگیر مردم باشد.

,

وی افزود: امیدواریم که ما سال آینده در همین مکان نماز بخوانیم و خدا را شکر کنیم از گشایش هایی که شده است.

,

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و سخنران نماز عید فطر اهل سنت این شهر نیز در خطبه عید فطر که در صحن قدیم مسجد جامع برگزار شد با تبریک عید فطر به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: پس از ۳۰ روز عبادات شاهد تجمعی عبادی از مسلمانان در نماز عید فطر هستیم.

,

وی افزود: امروز که ما در کنار هم جمع آمده ایم و این روز مبارک را جشن می گیریم متاسفانه تعداد کثیری از خانواده های مسلمانان افغانستانی عزادار کودکان و دانش آموزان بی گناه هستند که قربانی ترور شده اند.

,

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن شر صهیونیست ها از منطقه باشیم و قدس شریف آزاد شود.

,

ماموستا مختار فرجی از دیگر سخنرانان نماز عید فطر سنندج هم در سخنانی بر ادای فطریه توسط روزه داران و کمک به نیازمندان تاکید کرد.

,

وی افزود: احساس مسئولیت نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی بر همه مسلمانان واجب است و در آینده ای نزدیک انتخاباتی مهم پیش رو داریم که باید همه ما نسبت به این عرصه سرنوشت ساز احساس مسئولیت کنیم و مشارکتی گسترده داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه